I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

tjejer och kortslutningen

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2006-01-02 22:36

tjejer och kortslutningen

usch..
jag har ett litet konstigt problem.. iof fattar jag inte varför man ska skriva om personliga problem i ett allmänt forum? aja nu gör jag de iaf...

problemet är flickor och förhållanden... varie gång jag raggar på nån tjej så brukar de alltid slå mig i bakhuvet att hon är en potensiell flickvän, sen går jag typ igenom hur de skulle va att leva med henne resten av livet...

efter en 2-3 lyckligt startade förhållanden så har jag bara blivit mer rädd för de hopplösa stadie som kommer när det tar slut..

om man slår ihop dessa "stycken" så kommer jag fram till att jag inte fixar att ragga helavägen ut längre.. jag kommer till stadiet där vi bara snackar och ska börja "strula" sen blir jag skrämd och kommer på nån dålig ursäkt så att jag kan fly..

ihjärnan så vill jag verkligen strula runt och ha lika roligt som jag hade förut och inte behöva oroamig för att världen ska gå under.. men varie gång så blir de nån kortslutning och changsen försvinner lika fort som den kom..

what to do?

42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...