I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

satte ner foten, grymt jobbigt

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2005-12-06 09:38

satte ner foten, grymt jobbigt

Jag gjorde nått riktigt jobbigt nu, jag "gjorde slut" med tjejen jag dejtade. Jag träffat henne i över 3 månaders tid och har haft riktigt trevligt, myst och hittat på flera saker. En jättenära kontakt! Men.. hon sagt hela tiden att hon är osäker på vad hon känner, hon kanske inte är redo, etc etc. På senaste tiden började hon nochalera mig tillochfrån och svarade inte när man ringer först men ringer tillbaka 4-5 timmar efter. Ville inte träffas lika ofta. Senaste incidenten va hon superflörtig med en kille på en fest vi var på. Sen va jättegullig mot mig igen.. Det va droppen för mig så jag avslutade det vi hade idag. Jag orkade inte med det mera! tänker inte bli trampad på. Jag är fortfarande kär i henne och det är det jobbigaste, tankar snurrar i huvudet om det kanske löst sig om jag stått ut, väntat lite till..men jag har tagit mitt beslut nu och jag ska stå fast vid det. Jag ser henne varje dag på jobbet och det gör inte saken lättare. Gjorde jag rätt?