I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

barbamamma VS flickvännen?

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2005-10-27 14:30

barbamamma VS flickvännen?

ehh, igår natt när jag tänkte lite sådär på kvällskvisten (efter att jag hade fått många dissar på whoa), så började jag fundera på om jag skulle skaffa en barbamamma, sen om jag skulle ha en flickvän, sen kom jag på den otroligt smarta idéen - Varför inte jämföra dom?



Hushållet.

Barbamamma
– Detta är en riktig glidare, ligger bara under sängen och vilar, lyfter inte ett finger för ekonomin, hushållet eller något. Om ni vill ha en person som gillar att städa, tjäna pengar, laga mat och liknande ska ni inte ha barbamamma! Hon är oduglig. Dock vänder inte barbamamma till något, kräver inga pengar eller liknande vilket är väldigt positivt.

Flickvän
– Trooligtvis hjälper hon till mer än barbamamma, men att hon ska tjäna pengar kan man inte räkna med, och om de gör det så går allt till sprit, smink och kläder ändå. Om de inte har ett jobb så blir de jävligt dyra i drift. Det finns inget stop, de ska ha, ha och återigen ha. Städa, jag vet inte, vissa tjejer kan faktiskt städa då och då, laga mat brukar de faktiskt vara riktigt bra på. Skulle nog säga att de vänder till mer än vad de städar upp..

vinnare : Kunde inte utse någon, det beror självklart vilken flickvän man har, därför måste jag sätta lika här.


sex

barbamamma
- Ohh, perfekt! Ställer alltid upp, inga krav, inga förbindelser, man behöver inte tillfredställa henne heller, perfekt! Sen efteråt kan man bara slänga iväg henne, gömma barbamamma under sängen (precis som man vill när man har haft sex med en riktig person). Dessutom behöver man inte ragga, lägga ut pengar, riktigt skönt. Ställer upp på allt, alla ställningar, alla sjuka lekar som man hittar på. Dock känns det som en toffeltjej, de är så..de gör inte mycket väsen av sig men helt plötsligt bryter de ihop och tar livet av sig (som tur är så kan inte barbamamma det)..

flickvän
– Kan vara tjurig, det betyder ”inget sex” - de kräver att man ska vara duktig eller duglig iaf..man måste hålla på en vis tid, annars blir de arga och börjar slå på en. De vill inte försvinna under sängen när man är klara med akten..de vill mysa efteråt och prata ”ohh, detta var jättefint, älskar dig så mycket, du är så fin hihih..vad tycker du om mig?” Då måste man svara ”ohh, du är den bästa tjej jag har träffat” fast man egentligen inte ens orkar prata eller bry sig. Dock kan sexet vara ballt, just själva akten, de skriker när de får ont. (Vilket jag gillar och gör ännu hårdare) dock gillar dom inte när man skrattar, de känner sig förnedrade om man bajsar dom i ansiktet, vilket inte barbamamma gör, det är det som är kul! Detta är mycket variation från tjej till tjej, det gillar jag.

Vinnare : måste säga barbamamma, för hon håller alltid samma klass, det är bra, tjejer är väldigt ojämna, många tråkiga, andra riktigt bra, ja men det blir barbamamma.

Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?