Hur blir man fet?
Tja jag vill gå upp sådär en 5 kilo..jag tränar inte, äter en massa onyttigt men fan heller att jag går upp..men jag går ner hur lätt som helst. Sen är jag hur lat som helst okså.. HJÄLP MEJ!!!
Burn this after rolling
nån spec. mat man ska käka..orkar inte köpa sånt.. är det dyrt?
Burn this after rolling
Man äter upp något som är lika stort som man vill bli större. Logiskt faktiskt.
BÖRJA TRÄNA TRÄNA TRÄNA TRÄNA ät mycket pasta!!!
Nouveau F0 Vadå pasta? Han skulle ju bli fet ditt pucko!
ja tränar man inte och äter mycket pasta blir man fet. Ät bra mat, inte skräpmat. Typ kött med feta såser och sånt skit.
Att bara vräka i sig skräpmat är onyttigt och får kroppen att må dåligt! Se till att äta hälsosamt och få i dig det kaloriintag som rekommenderas för just din ålder/livsstil/kön/etc och håller du dig på den nivån så kommer du att gå upp om du är underviktig, är du överviktig så går du ner. Går det långsamt så pröva med att öka intaget ännu mer (om du vill gå upp dvs). Det gäller att få i sig mer energi än vad man förbrukar. Hälsosammast är ju att öka i muskelvikt, se då till att käka kosttillskott som protein-kolhydratdrinkar, och se till att du använder dem som just tillskott och inte ersätter dina måltider med dem. Funkade för mig iaf. Lycka till!
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
vänta ett par år så ska du se att du blir fet bara du klämmer en cheeseburgare..
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 - whoa = ZOG.
in på närmaste KFC
I'll see you in another life, brotha!
som ATLien F20 säger.. vaffan e det för ide att försöka äta så onyttigt som möjligt för att gå upp i vikt.?? det skadar bara din kropp.. Ät det som är bra för dig och börja träna.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jävligt idividuellt... testa att äta fet mat.. mycket friterat osv. annars som någon sa mycket kött potais och såser... pasta är inget man direkt går upp av... men man kan lägga på sig en ytterst liten del...
"who's callin' the shots? we hit that man first..."<br><br>Disatisfaction bring change
Steem F18 det brukar komma vid 20. =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
DamnX ; Prova svälta dig själv i två veckor. Lev på typ en morot och 4 glas vatten per dag. Sen äter du vafan du vill. Gör du det kommer din kropp att hamna på svältstatus, och allt du käkar kommer att läggas på fettlagren, och du kommer gå upp i vikt..!
mantis Vadå pasta? Han skulle ju bli fet ditt pucko! haha skämtar du? pasta är det som gör en fetast av allt.
Vänta ett år eller så. Då jävlar kommer du se att din "makalösa förbränning" försvunnit.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Framförallt, ät stora mängder.
börja träna och lär din kropp ta upp mat!
"It is the prohibition that makes anything precious" -Mark Twain
Hatar verkligen er som kan äta utan att gå upp, jag har inga direkt ohälsosamma matvanor men måste passa mig som fan för att inte gå upp i vikt.... Har en polare som brukar äta bacon inlindad korv med majonäs några ggr i veckan och massa brownies. Han håller sig fortfarande smal som en jävla pinne.
ta steroider, käka fet mat o kolla på tv=)
Dina onödiga handlingar gjorde mina handlingar onödiga. Det jag gjorde blev onödigt i onödan och det är inte mitt fel att det blev mitt fel till slut!
supersize your sel at Mc Donalds!!
DREAM BIG!!
tack för tipsen alla...det känns som jag inte orkar träna men det verkar vara det enda nyttiga..ska göra så gott jag kan iaf
Burn this after rolling
damnx: ska vi byta kropp?
rök en fet varje kväll, tryck munchies..
rather bad memory then bad memories, i smoke cannabis!
att man går upp av att äta oregelbundet varierar från person till person. jag hade samma problem i somras.. eller under hela mitt liv rättare sagt. jag har alltid velat gå upp i vikt. så jag åt/äter bara massa skräp, snacks o onyttigt, flera ggr om dagen. men ändå vägde jag lika lite och var för smal. jag provade även kosttillskott som protein-kolhydratdrinkar, och det vart fortfarande ingen skillnad. o nej, det är inte dyrt. på apoteket kan du få dom i olika smaker, 3st för 60:-. men det är inte säkert det funkar. och som nån skrev tidigare - du ska äta som vanligt också i samband med att du dricker dom här grejerna. hur som helst så fick jag lite tabletter som min mamma fixat hos nån läkare. det var så kallade "aptit-öppnare" =) och det funkade jävligt bra. har gått upp 7kg under sommaren, men nu har jag tyvärr tappat 3 kg sen jag börjat skolan igen. men det funkar iaf. sök hjälp hos en läkare. han/hon kommer till slut rekomendera tabletterna. lycka till!
I am not a one-trick pony. I rock these feet like no one else can!
Glamm! Jag behöver också gå upp!! Hör av dig om du hittar något vättigt sätt.... hah Jag har gått ner 6 kilo denna sommaren tror jag... och ändå äter jag en massa mat och mycket onyttigt med!!
DuJa
Jag hade en period vi kan kalla den bacon-perioden. Tro mig den får dig att gå upp i vikt. Käka sådär 5-6 skivor om dagen i en vecka
Music is my boyfriend!
Drick läsk till varje måltid och käka kellogs frosties varje morgon och ät onödigt mycket socker
minå...ta lite tips från den här tråden!! socker ska det ätas nu..om om om!!!
Burn this after rolling
Azziz : Vet inte om jag e så sugen på en kvinnokropp. Men om du har överflöd av fett så visst jag kan ta en del om jag får
Burn this after rolling
jinjine F18 det verkar som du tror att jag e väldigt smal..det är jag inte väger typ 77 och är 183 cm..rätt normalt för mej..men jag vill bara gå upp lite för skojs skull
Burn this after rolling
DamnX Du får vänta till du är äldre och ämnesomsättningen i kroppen börjar rubbas, jag har samma lika... äter som en gris.. fett, socker, matt.. jag går inte upp... min maxvikt är fortf.. smal :\ träna!
oui, je suis une femme fatale!<br>
Varför gå upp.... Snyggt att vara smal.. :) jag väger 70 kg och är 188 ;) ^_^
www.eddaonline.se
man blir inte fet av munchies... vafan allt socker försvinner när man klipper en hövding, varför tror ni man får munchies från början för?
-I'M WAVING AUTOMATIC GUNS AT NUNS
skaffa dig en mamma från mellanöstern o käka hennes mat.
http://www.myspace.com/choysmusic
damnx: okej då du kan få mn ämnesomsättning så kan jag få din?fett får du på köpet.
hitta en pizzeria som kränger utkörnings pizzor för 30 spänn.. Fyll 20 och upptäck systembolagets alla vrår.. Skaffa några feta plattor. Invänta sommaren och vips har du gått x antal kilo och du kommer inte ens fatta vad som hände..
Graffare
2005-10-25 11:27
Ät på mcdonalds 3 gånger om dagen
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
Om du går upp 5 kilo, kommer de sannolikt sätta sig runt magen, och du kommer inte se nå större ut. Ska du bli större får du gå upp minst 10 kilo och träna!
Jag har PRECIS samma problem. Är såhär äckligt smal, skulle inte tacka nej till 10 kilo fett.
att insidan räknas e bara en ursäkt för att va ful.
Deda jag kan säga är att TRÄNA!
Varför leva när man endå ska dö? Varför dö när man kan leva? Spara dina tankar för det är ett svårt dilemma!
DamnX haha jaha, då var det ju en annan femma.
I am not a one-trick pony. I rock these feet like no one else can!
man dricker sprit...i mängder..
I try to stay uplifted so that bullshit can pass me
jag kan äta som en gam och går ändå ALDRIG upp i vikt! seriöst,kan stoppa i mig typ allt,går inte upp 0,00000kg
Meep meep
slöa kolhydrater is the shit
träna, som några sagt, är helt klart det bästa alternativet. jag väger 87 och är 188 cm, och nej, jag är inte fet. Träna!
"Jag vill också ha ett svart hål, istället för papperskorgen."
bli med barn.
..på tal om mat..finns kfc i sverige?isåfall..vAAAAAAAAAR?must..have kentukiiiii
Adjöö..adjööö saa jaaag
om man sitter vid datan blir man tjock.
"Bara för att du är paranoid betyder inte det att ingen jagar dig."
Ät regelbunda mål, runt 3-4 om dagen, plus småmål, t.ex någon frukt + proteindrink då och då, och TRÄNA Spoom P17 Omega 3 ökar fettförbränningen, bland annat...men det är hälsosamt(!) Och jag tvivlar på att det skulle göra så stor skillnad om du slutar äta det.