Livet går för fort...
Nyss kände jag mig som 14-15 år gammal o man började vara ute på småtimmarna med polarna o man längtade tills man blev äldre o främst 18 bast så man kunde köpa folköl själv. men nu när man snart fyller 18 så tycker ja fan man blivit gammal. saknar tiden man var ung o tokig...=) man måste ta ansvar o skit... drygt... någon som tänkt samma sak?
...eller så är man "tokig" ändå. Köp en kräftskivehatt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fan va bra idé... gillar dem hattarna=) men det var inte riktigt så ja menade... tokig kan man vara ändå.. sant.. men konsekvenserna är värre...
inte om man köper en sån där hatt :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Visst..du blir äldre...mer ansvar osv, men! look at the bright side of life...du kan göra mer(Krogen!!!)
Gonna gettja sucka gonna get medivel on your ass!
Yep. I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you don't stop and look around every once in a while; you could miss it. RHAH saknar mina 5 senaste år! ångeeeeest!
"Oh I like that Baby. I put on my robe and wizard hat."
har typ motsatsen till det där problemet, det känns typ som att jag är på toppen av min livskarriär nu, när jag är 40 kommer jag tänka tillbaka på den tid jag lever i nu.. rätt chill att man typ kan inse det, men ändå ångest att man bara kan rasa :P
mest en kul grej...? (känns barre bus)
Visst..du blir äldre...mer ansvar osv, men! look at the bright side of life...du kan göra mer(Krogen!!!) jag skulle LÄTT byta ut krogen mot mindre ansvar.
"Oh I like that Baby. I put on my robe and wizard hat."
Skulle byta de mesta mot mindre ansvar.
18 pfffft. Kom tillbax när du har fyllt 26. Då snackar vi ångest kompis
4 months down the down the road the idiot gear kicks in
xplizit P0 haha, jo, det är det jag tänker på. nu känner jag faktist lite, och jag kan bara fantisera hur det blir om ett gäng år:P
mest en kul grej...? (känns barre bus)
jag tror inte man behöver oroa sig specielt mycket. om man ser på en arbetskamrat till mig som är 31 och min äldsta kompis som är 33 så är jag helt klart lugn att bli 30 i alla fall. men visst känns det som att tiden går fort det gör den...
hehe fan du kan inte tänka på sånt än, jag borde fan inte heller göra det. men likväl blir det så, helt plötsligt är man 22, kan inte komma på vad man vill bli och låter år efter år ticka iväg utan något särskilt syfte...
Ja tänk när man närmar sig 30!! Shit! Lite konstigt att man ska klaga på att bli 18 eller 20...man är ju fortfarande ung då liksom
Cluny - mmm.. "och jag kan bara fantisera hur det blir om ett gäng år " Ett gäng år går jääääävligt fort ska du veta haha sen när du e 26 så kommer du bara - "vafan! det var ju bara för vadå, 2år sen typ!!" Tiden går så SJUKT fort ju äldre man blir. E fortfarande precis likadan som jag var när man var 18. Har inte hänt ett skit! BAH!
4 months down the down the road the idiot gear kicks in
17 bast å redan ålderskris, inte bra inte bra.... men visst fan gåre lite fort ibland.
Dom som blundar ska ja blända å och dom som slocknar ska ja tända!
Förstår ändå inte varför man ska klaga när man är 18 o ung och frisk! Visst håller jag med om att tiden går fortare och fortare...kändes som det inte alltför längesedan man fyllde 15 tex but thats life! Gäller att ta vara på tiden och va lite produktiv
TonyO du vetrkar ha fattat vad ja menade... nu har man börjat fatta att livet går för fort...
jag hadde ålderskris när jag skulle fylla sju kommer jag ihåg stod på skolgården och var asledsen
zombastic fantastic
håller med... gamla goda tider är bättre än dem som kommer... förutom att man kan köpa bärsen själv nu... men det är inte heller lika roligt. man vill ha sporten att försöka hitta någon som kunde köpa om det inte gick själv i närmaste turktjorre
i feel you... men gör något riktigt galet, få någon minderåring full eller något :) nerå... men ja feel you som sagt!
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
om livet går för fort går det för fort för att man ska tänka på det. take a deep breath, relax och så vidare
12.
j-adD sant.. meningsfull kan supa ner lillebrorsan:D 16 bast nu...
Fasen nu när man läser här så börjar man sakna lite den där tiden då man var en liten kid! aaaa minnen
Vad gnäller du för? Nu kan man fortfarande längta tills man blir 18 med falska förhoppningar. Sen kan man få klaga.
fullfjädrad när jag kickat en gås..
YcE_ P17 en polare söp ner en polare till mig som är 15 bast :) jävlar va fuller han blev :D
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
Säger Lek med livet så leker livet... Tiden går inte för fort du gör för lite på tiden som går
-=Lek med livet så leker livet=-
meningsfull haha låter gött det:D ska supa ner bror...
ja det är det jag har velat sagt hela tiden! Men ändå...sjysst tid när man var 0-13 år
Vänta tills du närmar dig 20 och har gått ut skolan... Då börjar det s.k. "riktiga" livet, som e så jävla JÄÄVLA tråkigt! Du får fett mkt ansvar och du ska jobba, du kanske skaffar seriöst förhållande och du hinner med polarna mindre och mindre etc etc etc...
En del av Skåne Massiv. http://www.myspace.com/skanemassiv http://www.myspace.com/feffe
fyfan... jag känner igen det där så väl ! Hade själv värsta deprimerande ångesten för cirka en månad sen... men men, det kommer och går, ta vara på tiden säger jag bara!
Ja, vänta bara tills du gått ut skolan och måste gå på arbetsförmedlingen. Fy fan.
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
Tråkigt som fan!!