I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Den knäppaste dröm du haft?

Övrigt - Vardagsfilosofi

   
Rappare

2005-09-06 23:42

Den knäppaste dröm du haft?

Så låt oss höra om din knäppaste dröm hitills? Om du inte vet vilken som är din knäppaste kan du ju alltid skriva ner en annan du minns som varit väldigt underlig och osammanhängande.

Jag börjar eftersom jag gjort tråden:

Jag minns denna dröm hur tydligt som helst eftersom att jag typ funderade i två dagar på hur i hela friden min hjärna kunde hassla ihop nå så galet.

Det var så här att jag drömde att jag var ett övernaturligt väsen från en annan dimension och att man skulle åka en vattenrusch kana för att komma dit och när man väl var där så fanns det andra som jag, som kunde förvandla sig till vad man ville och det enda alla gjorde där var att spela volleyboll. Sen när jag var i den "vanliga världen" så ville folk få mig att lova att jag inte skulle förvandla mig hela tiden. Som t.ex på simträningen fick jag inte förvandla mig till en motorbåt och så vidare. Sen vart min paralella dimension anfallen av ett 14 tal darth vaders och jag hann skotta ner en tornado i en grop i den drömmen också.

Sen var det säkert mer som hände men det där är typ det jag minns i grova drag.

Fortsätt tråden ;)

facebook.com/idiomatisk - fan page