I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-07-15 19:33

Gamla minnen

Hur kommer det sig egentligen att man kommer ihåg massa gamla saker som är flera år gamla, och sen bara helt plötsligt dyker upp, utan att man ens tänker på det?

Ibland är det bra ibland är det dåliga, och ibland är det bara små struntsaker ...

Smilband :P
Groupie

2005-07-15 19:36
Jo det kan hända när man går förbi något ställe man har gjort något på eller träffar nån gammal polare man inte har träffat på år och dar då dyker det ofta upp gamla minnen för mig
"Modellbrudar är fan som framavlade hästar, de ser bra ut men de är dumma som skit" - Lemmy Kilmister

2005-07-15 19:37
Jomenvisst är det så , men ibland bara kommer dom och det är det som gör allt så konstig :S
Groupie

2005-07-15 19:39
jo det är sant men det finns väll ingen direkt förklaring till det :S blir bara så tror jag hehe kanske blir som nån jämnförelse av det som händer i nuet eller liknande
"Modellbrudar är fan som framavlade hästar, de ser bra ut men de är dumma som skit" - Lemmy Kilmister

2005-07-15 19:43
gamla minnen e det nästa enda jag kommer ihåg... grejjer som hnt mig under veckan e ett minne blåt =]... det e roligt me dom gamla minnena för det finns inge bra att minnas från nuet
Groupie

2005-07-15 19:44
Jag har också dåligt minne men kommer bara ihåg allt det dåliga nästan :S och bakåt i tiden kommer jag inte heller ihåg så mycke utav :S men klart vissa minnen stannar för alltid

2005-07-15 19:49
Joo, det är bara dom riktigt gamla som kommer fram , det som hände den senaste månaden minns man knaptt ;)
Groupie

2005-07-15 19:50
minns fan knappt vad jag gjorde för en timme sedan :S

2005-07-15 19:58
Haha :D
Senil med andra ord :p
Du är nog inte den enda *host* ;)
Nej men vissa saker vill man bara glömma bort och dom försvinner ändå inte, det är bara jobbigt, och det är dom bra man tappar.

2005-07-15 20:00
det e lite scaaaary som feelee säger det e har samma sak =]

2005-07-15 20:06
joo håller med :)

2005-07-15 20:49
fattar jag fan inte heller hur fan kommer det sig att man inte kommer det som hände typ för en vecka sen lika bar som det som hände för tre års sen ( visserligen kommer jag inte ihåg det heller)
Ett löv ifrågasätter inte vindens väg

2005-07-15 21:20
Ibland spelar hjärnan oss ett rejält spratt och man får total minnesförlust, men vad kan man göra åt saken hehe :P