I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

svek, lögner osv. Hur?

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2005-06-16 23:35

svek, lögner osv. Hur?

hmm, fan fick reda på lite info i tisdags utav en släkting som fick mig å hamna i en annan värld, känns som det e svårare å andas, e mållös, vill gråta vill skrika, vill slåss, vill rymma vill ha sönder saker, vill bara ligga i sängen, känner nite prata med folk, och massor andra känslor som bara snurrar runt.

har jävla lust å ringa å skaffa ett lån å bara sticka å ta ett plan härifrån för denna info jag fick reda på gör att min mor har ljugit om vissa saker angånde mig å min fader, som jag trodde var en person(har aldrig haft någon slags pappa alls) först sket i mig tills jag var tio då sa hon "sanningen" som jag fick reda på i tisdags var även det en lögn...

men tråden handlar inte om detta utan när det känns som din värld håller på kracha ihop runt omkring dig å du e fast i mitten å inte vet riktigt vad man skall göra, hur tar man sig ur det?

?- Hur många bor det i Tyskland?
- Gôr-many.