I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

tankar om kärlek

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2005-06-12 01:28

tankar om kärlek

Hallo allihopa

Jag ska inte förneka att detta är ännu en "jag har problem med kärlek och behöver hjälp" tråd och även om jag tycker att mitt fall är unikt så är det antagligen inte det. Men jag kan behöva höra vad ni med erfarenhet har att säga.

Det är så att jag och min flickvän var ihop i ca 1.5 år och vi hade det verkligen jättebra i alla aspekter, vi var jättekära och allt sånt. Emot slutet började hon bli lite tjurigare av sig men det var inget farligt alls, 95% av tiden var vi glada som vanligt. En dag sa hon att hon inte visste om hon älskar mig längre, att hon känner sig för ung (17 år) och vill vara fri. Det kom som ett bombnedslag för mig, rätt ur en öppen himmel. Jag har försökt att "vinna tillbaks" henne men det blir bara värre då. Hon tycker om mig och jag betyder mycket för henne säger hon.

Tror ni att kärleken bara kan sluta så? att det en dag bara tar slut helt plötsligt. Det känns helt sjukt att jag kan tycka om henne så mycket men att hon inte känner likadant längre när allting var bra.

Det är bra om folk med erfarenhet inom området svarar. Ni kanske har varit med om någonting liknande.
Alla svar är välkomna.

ha det bra, godnatt

---___---___---___---___