I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

deppad över INGENTING

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2005-06-01 22:49

deppad över INGENTING

jag har vääärldens problem som jag fick i söndags natt.
anledning? inte en blekaste aning!

saken är den att jag (har jag för mig) satt o tänkte på människorna och jorden och hela fadderuttan och fick lite av vad man kan kalla det "panikångest".
allting bara vred sig i kroppen och jag började typ kallsvettas!
har tänkt dessa stora tankar i flera år (som vilken annan normal mä'nniska som helst) men effekten har aldrig slagit ut så stort på mig.

nu är det onsdag kväll och jag får dessa attackar då och då under dagarna. världens panikångest och tycker bara allt är pest o pina.

har drabbats av en depprission en gång förr i mitt liv. det berodde på mitt samvete så då hade allt en naturlig förklaring. det gick över efter ett tag.

har Du någonsin tyckt att ditt liv är ett skämt, att mänskligheten är ett skämt?!

jag vet inte men bör man inte vara glad och pirrig i kroppen nu när det snart är sommar och allt?!

jag saknar ingen brud i mitt liv eftersom jag trivs som singel.
jag har precis flyttat hemifrån (1 april) och trivs bra
kan det vara omställingen från att bo med stor familj till att bo själv utan allt spring runt omkring?!

men isåfall varför dessa funderingar om mänskligheten och jordens existens?!


äh finns det ingen hjärndoktor som råkar vara medlem på whoa som kan hjälpa en skruvad hjärna?!

bollen är rund och en match är 90 minuter