I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Känna sig utanför

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2005-05-25 22:10

Känna sig utanför

Såhär är läget:

I lördags var jag med min pojkvän och några av hans kompisar i hans skola hemma hos en av dem och typ kollade på melodifestivalen (eller den stod på i bakgrunden) och typ drack lite och sådär.. I alla flal så kände jag mig grymt utanför hela kvällen och det låg på den nivån att jag trodde jag skulle börja gråta (det var en del andra saker som dessutom gjorde att jag mådde dåligt). Brukar inte känna mig utanför med min pojkväns kompisar men nu var två tjejer med som han umgås mycket med (min pojkvän har dessutom varit kär i båda dessa tjejer tidigare, fast vid olika tillfällen givetvis). Eftersom speciellt den ena av dessa tjejer är rätt flirtig och allmänt tar mycket plats och så tror jag att det var mkt pga henne som jag kände mig utanför. Mådde iaf skit i lördags och vill verkligen inte uppleva det igen.

Nu sa min pojkvän att samma gäng ska till en annan killes land på lördag men jag är väldigt tveksam till om jag vågar följa med. De andra vet attjag kände mig utanför i lördags, har dessutom berättat för min pojkvän hur extremt jättedåligt jag mådde av det men de andra vet (förhoppningsvis) bara att jag kände mig utanför så de kommer nog att tänka på det men jag är rädd att det inte kommer att räcka.

Någon som har varit med om något liknande. Inte bara att man känt sig utanför som man kan göra när de andra har något gemensamt som de pratar om, utan att man känner sig helt värdelös och mår skit.

Vet inte riktigt varför jag skriver här för det är väl rätt svårt att lösa situationen om man inte är insatt men i alla fall =/

Så det så!!