I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

"jag vill göra nåt fast jag vet inte vad"

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2005-03-29 18:39

"jag vill göra nåt fast jag vet inte vad"

känner ni igen det? att man vill göra nånting men vet inte vad. man är sjukt pepp och kommer nog med stor risk att bli riktigt nedstämd om man inte får göra nåt. när jag säger "nåt" så menar jag inte att käka ett äpple, utan något större projekt. jag har en sån känsla nu, stod och lagade mat samtidigt som jag lyssnade på p3, där pratade dem om nån hemsida där man fick skicka in sin design och sen så skulle alla rösta fram ett tryck som skulle tryckas. något sådant, att designa nåt. bara VADSOMHELST!! jag känner mej så himla tom, jag bara går runt och är halvdan på allt, jag vill ha nåt som jag verkligen lägger ned själen i. förut var det och dansa och nu är det väl egentligen en hel del målande men jag vill göra nåt större än så. typ.... aah! nån som delar detta med mej? jag orkar inte se alla andra människor ha sina jätteroliga projekt medans jag bara går runt och aldrig gör något...

baeng