I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Nya regler gällande dikter och lyricism, vad tycker NI?

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2005-03-14 22:23

Nya regler gällande dikter och lyricism, vad tycker NI?

Hej alla!

Dikter och poesi har förut huserat i Vardagsfilosifi, men idag har dom inte riktigt någon egen plats.

Det är väl mest 16-raders regeln jag vill uppmärksamma er om, vad gäller dikter.

en dikt måste vara minst 16-rader lång annars dumpas den i papperskorgen. (eftersom dom har samma regler som de andra texterna i lyricismforumet)

Ett förslag några har kommit fram med är att man kan skriva fler dikter så att de tillsammans överskrider 16 rader, men om man vill posta en dikt som är kortare än 16 raders så vill man inte alltid skriva en till bara för att kunna posta den första.

Varför jag postar denna tråd är för att jag vet att vi har många skrivare som hänger i Vardagsfilosofi. Make yourself heard!

vi har satt ihop nya regler i Lyricismforumet och vi vill ha ER åsikt!

click it

Instead of having "answers" on a math test, they should just be called "impressions," and if you got a different "impression," so what, can't we all be brothers?