I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Stora ögonblick med tjejer.

Övrigt - Vardagsfilosofi

2005-02-11 11:19

Stora ögonblick med tjejer.

I denna artikel tänker jag berättar om de stora ögonblicken i mitt liv med tjejer. Saker man tror kommer bli intressanta. Men är de verkligen så intressanta som man tror att de skulle vara?

Den första pussen.
- Ja, den första gången jag pussade en tjej var jag 4 år. Jag var ganska mogen för min ålder när jag var liten och de flesta i mitt umgänge var äldre och denna tjej var min bästa vän då. Hon heter Carolina och var 6 år just vid det tillfället. Vi hade precis badat nakna (ja, visst låter det mysigt) och lekt med gubbar och dockor i badkaret. Sedan så sa hon "vill du göra något roligt, du kanske inte kommer gilla det nu men du kommer gilla det i framtiden" - jag blev självklart intresserad "vad skulle vi göra?". Så hon lurade mig, sa att jag skulle sitta under skrivbordet, sen satt hon mitt i mot, det var väldigt trångt. Jag förståd att något pinsamt skulle hända så jag blev lite generad. Sedan lutade hon sig fram och kysste mig...jag sprang hem med svansen mellan benen och blev aningen rädd.

Det första förhållandet.
- Efter jag hade kysst Carolina var jag trogen denna vackra kvinna. Det var massor av unga flickor som frågade chans på mellanstadiet, men jag tackade aldrig Ja. Jag var inte tillsammans med Carolina men jag ville inte ha några tjejer, tyckte det verkade väldigt jobbigt. (jag hade kommit till stor insikt redan på den tiden och visste att tjejer var kåta, manipulerande och kontrollerande maskiner redan då). Det var ca 20 tjejer som frågade chans på 3 år, några fråga flera gånger. Som ni kanske förstår var jag het på den tiden. Men hursomhelst kom det stora ögonblicket när jag frågade chans, fast det dröjde redan till fjärdeklass. Där vi var på en sy-slöjds lektion och jag hade precis dragit ut en tand med en sax. Då hetsade mina polare om att jag skulle fråga chans på Ida (den finaste tjejen på skolan) vilket jag gjorde, hon tackade gladligen Ja. Wow, min första tjej. Fast detta var det mesta jag umgicks med henne. Förutom när jag råkade pussa henne på örat, hon var antagligen sexuellt frustrerad eftersom hon var otrogen med en äldre kille senare på sommaren. (ja, oturen började redan då, eller ska man säga verkligheten).

Det första strulet.
- Denna händelse ägde rum på ett disco i 6an. Det var inte bara en händelse utan en fruktansvärd händelse. Vi gjorde ganska mycket med cirkusklassen eftersom de var många tjejer och vi var många killar. Så vi bestämde oss för att ha ett disco tillsammans. När man väl kom till discot förståd både jag och mina polare att brudarna skulle våldta oss. Men ack, vi försökte gömma oss så mycket som möjligt. Men när danstävlingen skulle starta fattade både jag, totte och jöris att det var kört. Tjejerna kom och bjöd upp oss. (vilket låter konstigt eftersom nu är det tvärtom, men på den tiden var killarna tjejern om man säger så). Till slut så tackade jag till den tredje finaste bruden som var på festen. Eftersom de två snyggaste hade redan en danspartner. Vi dansade först lite disco, sen kom den fruktande tryckaren, damn då var jag lite nervös "bara hon inte försöker med något nu för fan, jag vill hem och spela tv-spel..ohh tv-spel, nu blir jag kåt) Jag fick stånd vilket hon tog som en komplimang antar jag eftersom hon började kyssa mig på halsen. Till slut gick jag med på att pussas/hångla/kyssas. Sen hade jag sugmärken på halsen i flera dagar och min familj retade mig varje dag. Vilket var synd.

Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?