I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Era -ex, älskar ni dom?

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2005-02-09 11:09

Era -ex, älskar ni dom?

Ni som har haft långa förhållande har säkert varit med om situationen där man säger att man kommer älska varandra oavsett vad osv...även om det bara är som kompisar o så. Nu några månader efter att mitt 3års förhållande tagit slut så börjar jag undra faktist. Jag känner ingenting typ, jag antar att jag känner något extra eftersom vi ändå var tillsammans så länge men jag märker banne mig inte av det. Så jag har tänkt på möjligheten att min kärlek kanske inte var så stark som jag en gång trodde, allt var en illusion kanske? För inte fan söutar man älska någon så snabbt.

Vad är era erfarenheter i detta? älskar ni era gamla ex osv? jag snackar inte om 6mån förhållanden o sånt eftersom jag verkligen inte tror att man varit tillsammans länge nog för att älska varandra, men det är ju MIN åsikt också.

If i dont like a writer i dont pretend to/i'll have the fucking paramedics wrap your head like a hindu-50 cent...n?tan!