I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Trött konstant

Övrigt - Vardagsfilosofi

2005-01-18 21:08

Trött konstant

Jag vet inte om det bara är jag men när folk frågar hur man mår så känns det varje dag som jag är trött. Jag är aldrig pigg och på alerten förutom när man supit till lite och är på festhumör. Är inte det ganska sorgligt? Jag vill inte vara trött och seg jämt, hur ska man piggna till?

"if homeboy is trippin, I think you should tie his lace"

2005-01-18 21:12
jag brukar bli så efter jag typ tränat eller gjort nått ansträngande.. Då e man seg typ resten av dagen.. hmmm Gå ut o gå en promenad eller spring eller nått.. bara lite kort.. då blir man lite pigg
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-01-18 21:14
Börja träna, röra på dig. Ändra dina kost och sovvanor. Sen kan vi snacka. :)

2005-01-18 21:18
men neej, ja orkar inte. det är fett jobbigt för jag har så jävla mkt annat.eller näe.men ja orkar inte komma igång.:/ okey allt är mitt fel.
Poet

2005-01-18 21:23
kan bli lätt hänt så på vintern.. mkt jobb/skola kanske? stressigt inför vissa grejjer.... d blir ju så! du e inte den enda..
What I said, yo!

2005-01-18 21:24
Men.. gå bara ut o gå i 10 minuter eller nått.. de e inte så farligt.. o då blir man pigg..
annars kan du väl bara dricka en massa coca cola då blir du pigg.. däremot blir du hyfsat mullig och får hål i tänderna..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-01-18 21:25
Jag känner mig också jävlig seg o trött för det mesta, jag går o tränar på kvällen och blir pigg som fan när jag ska gå o lägga mig. Vilket förmodligen resulterar min trötthet, men jag tror det är vinterhalvåret de flesta mår sämre..iaf jag.

ska fan flytta härifrån.
Ajde, din smuts, gå med daj

2005-01-18 21:27
annars kan du väl bara dricka en massa coca cola då blir du pigg.. däremot blir du hyfsat mullig och får hål i tänderna ..

Haha, håll dig borta från den dieten. Det kommer bara göra dig sämre på lång sikt ..

Kasta alkoholen också, no good.

2005-01-18 22:04
chiquita
Gå till doktorn och ta ett blodprov, Jag tror du har järnbrist. Mens och ingen broccoli =)

2005-01-18 22:16
Gör som mantis sa . Jag hade en period då jag var sjukt törtt så jag gick till doktorn och tog lite prover och fick då reda på att min trötthet var på grund av järnbrist .

Nu kommer min trötthet-period igen men den är troligen på grund av att jag är sämst på att få tillräckligt med sömn

2005-01-18 22:39
Skaffa dig regelbundna sovvanor, ät nyttigt och varierat, träna o håll dig i gång, sup inte sönder dig på helgerna, så kommer det automatiskt.
Jag kan inte själv leva efter ovanstående så jag är lika trött som dig. Men jag VET att det är receptet iaf!
Det är inne med mobiltelefoner igen

2005-01-19 10:55
jo ja har järnbrist men mina järntabletter tog slut och jag är för trött att ta mig till vårdcentralen. se, det blir en ond cirkel!

2005-01-19 10:56
chiquita F18

"ja har järnbrist men mina järntabletter tog slut och jag är för trött att ta mig till vårdcentralen. "

men då vet du ju varför, så varför ens fråga andra?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2005-01-19 11:00
chiquita F18

du är som jag, mane trött men orkar inte bli pigg, det är soft att vara trött, man känner sig mysig
Vem fan bjöd henne?

2005-01-19 11:11
Gå och ta blodprov, kan va järnbrist eller nått annat..
Jag fick för 5 minuter sen svar från min doktor att jag har B12 vitamin brist. Så nu hoppas jag att min dagar som trötter ska vara slut.
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik

2005-01-19 18:31
samma här.. ganska jobbigt, blir ofta sena nätter o tidiga mornar.. e man inte ute eller med annat folk så sitter ja vid datorn i ett rum med fördragna fönster de e nog därför.. åker inte nån bräda på vintern så man rör sig inte mkt heller
www.myspace.com/spydaprod
largemoney ent.

2005-01-19 23:19
kom upp till mig på te så kan jag pigga upp dig =D