Javisst är det sant som alla säger att folk dör, att man kommer förlora människor i sin närhet... men det är ju inte någonting man kan eller ska förvänta sig när man går upp på morgonen. Sen brukar det dessutom vara så som pher_ berättar att när det gäller mor och farföräldrar så vet man att den dagen kommer ganska snart pga deras ålder. Men det är jävligt svårt att tänka sig någon i ens egen ålder dö. Jag antar att man tänker sig att döden sker naturligt, efter typ 80 år då man levt sitt liv och ligger i sängen och somnar in lugnt och stillsamt. Inte när man är 20 och på semester... Jag själv är faktiskt inte ett dugg orolig för att mina vänner ska dö, inte för att jag inte bryr mig utan för att det är så otänkbart. De är ju alla unga, friska och krya. Det är så jag tänker lixom, för man föreställer sig ju inte att de skulle dö av nån annan anledning. Det är som chinadoll säger att man bara läser om sånt i tidningen och så känns det så främmande... Jag beklagar verkligen din sorg, jag vet inte vad jag hade tagit mig till om en av mina närmaste vänner skulle dö, än mindre två. Jag hoppas verkligen att de båda får en riktig begravning för din och deras familjers skull.
I might be wrong... but you're just plain stupid!