I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Britney spears mfl.

Övrigt - Vardagsfilosofi

2004-12-18 23:41

Britney spears mfl.

som sagt har jag filosofierat igen.
Går till hård attack mot Britney Spears skivor
pga. att hennes låtar när hon släppte som flest
skivor va så pass olika varandra att om hon skulle
hinna med och känna allt det hon sjunger om och
turnera spela in skivor m.m skulle 24 timmar om dagen inte räcka.
ska detta vara en förebild för unga? varför inte låta barnen växa upp med reggae från början, när det är de ända dom vill i slutändan.
bli en god människa istället för en crazy bitch.

skum förklaring men bra tanke... :)

Today i'll make a homerun...

2004-12-18 23:42
en lång historia råkade bli kort...
Today i'll make a homerun...

2004-12-19 00:56
fann inlägget någorlunda vettigt ända tills jag kom till: "varför inte låta barnen växa upp med reggae från början, när det är de ända dom vill i slutändan." ,... what´s up with that?

2004-12-19 06:34
haha, antagligen var väl personen i fråga som skrev det i "reggae-stadium"

2004-12-19 07:40
ey!
va?
varför inte låta barnen växa upp med folk som slår stenar imot varandra och gör div ljud till det? det är ju det som i princip är början på all musik, när våra förfäder slog takten med något kanske en sten och ylade lite omusikaliskt....
huh?

2004-12-19 13:19
Varför inte låsa in barnen i källare och så kan vi forma dem exact hur vi vill..

Det är ju fan inte musiken som gör barnen till irriterande idioter. det är ju föräldrarna som har total avsaknad av common sense.

2004-12-19 17:27
"reggae-stadium"
Så gulligt av er coola hiphopare... Har någon på whoa någonsin skrivit sådär om rap?

Men även om det var dåligt skrivet skulle jag hellre ha Bob Marley som sjöng om kärlek och att stå på sig istället för några lättklädda horor som är ute och super och knullar varje dag.

2004-12-19 17:32
duh newsflash att hon bara är en löpande bandet producerad bit av skit
I, Rowboat

2004-12-19 18:07

Varför skulle hon vara en förebild för unga? jävligt onödigt
BANG!

2004-12-19 18:32
varför inte låta alla växa på sitt eget sätt... ?
"Its a struggle, but a beautiful struggle....."
// Talib Kweli

2004-12-19 18:44
"Men även om det var dåligt skrivet skulle jag hellre ha Bob Marley som sjöng om kärlek och att stå på sig istället för några lättklädda horor som är ute och super och knullar varje dag."

Jag tror inte britney måste hora ihop cash om jag ska vara ärlig.

Men jag skulle lätt hellre ha några lättklädda brudar än bob marley :)

2004-12-19 19:56
britney spears - toxic är iaf en bra låt...
så det så

2004-12-19 23:39
"Jag är för dödsstraff, den som har gjort något hemskt ska få ett passande straff, så han lär sig till nästa gång " Citat från Brittan.

HAHAHAHAHHA
www.marysoul.com
Skribent

2004-12-20 13:27
Om jag växt upp med reggae hade jag varit en dreadsstinkande knarkare. Och det vill man ju inte.
"I've heard it all before; gangstas, pimps and whores<br> Quality is poor<br> A girl like me needs more" - Ms Dynamite

2004-12-20 13:44
varför ha barn. måste man ju tänka på sånt här helt onödigt tjafs.

2004-12-20 14:04
När vi ändå hängde upp oss på reggaedelen; jag skulle spela Vybz Kartel för mina barn och lära dom att röka high grade varje dag, lite sweet to di belly och sådana saker, sen skulle dem vara högst föredömliga...

Förövrigt,när dem sa reggaestadium tänkte jag mer på en fjortis som fått tag i sin första smula hasch och lyssnar på "bobban" :) (kallar ingen fjortis, snälla slå mig inte personliga forumspersoner)
"Du är en död sill"

2004-12-20 22:57
Hon gör inget själv.

eh just det.....hon gör INGET själv!
hon lever inte sin musik som man gjorde i den ljuva Flower and acid power hash och 2cb- tiden.
"It is the prohibition that makes anything precious"

-Mark Twain

2004-12-21 01:22
phillies: e inte all kommersiell musik sprungen ur ett kapitalistiskt perspektiv? rätta mig om jag har fel, men om man ska analysera allt på det sättet e inte mycket musik bra för barn...
ä
ä

2004-12-21 11:59
Jag fattar ingenting, men att Brittan suger och att hon har sålt sin själ till satan, det kan jag köpa! Hon har lixom blivit en mänsklig slit-och-släng produkt precis som allt annat i vårt konsumenthetsande samhälle... tragiskt...
"Som att bo ihop med en väldigt liten alkoholist" // Jonny Depp om att leva med sin son
Graffare

2004-12-22 11:42
barnen ska väll ändå få välja vilken musikstil som helst?
har en lillebror(6 år) som mer än gärna lystnar på mina skivor
jag har lite dåligt samvete över att jag har fått honom att lystna på "min" musik,han är trots allt uppfostrad att tänka själv och tänka kritiskt
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"