I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-12-18 23:19

vadå älska?

när ich hur vet man att man ÄLSKAR nån?

enligt mig så e att älska mycket större än att bara gilla/vara kär i. har sett folk från 13 och uppåt som påstår att de älskar sin kille/tjej, inbillar de sig bara eller kan det va så att de verkligen gör det?

too shy to shine
http://estailo.blogg.se

2004-12-19 00:45
kärlek har inga siffror

2004-12-19 13:50
du älskar någon när man känner att man vill säga det...
Music is my boyfriend!

2004-12-19 13:55
kärlek är en illusion
We can live today, but we are not promised tomorrow
We can pass away, say goodbye to yesterday.

2004-12-19 14:28
chinadoll F24
Word!

Har inga barn men jag kan tänka mig.. Man kan älska folk på olika nivåer... Jag älskar min familj och mina kompisar.. I alla fall några av dem... Så älskar jag min pojkvän... Åtminstone på någon nivå även om vi inte vairt tillsammans länge..

När det känns bra att säga att man älskar någon så tror jag att man gör det. Om man försöker jämföra känslor så blir det nog bara fel.. om jag tänker att "Nej, jag kan inte säga till den personen att jag älskar den eftersom jag inbte sa det till en annan person som jag tyckte lika mkt om" då blir det bara fel...
Så det så!!

2004-12-20 00:06
du märker när du älskar nån. promise
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-12-20 01:13
helenay F18,

Tror man, sen tar det slut efter en månad efter det visat sig att man bara var nykär..

först måste man gå in i nykärtabbarna. sen kan man kanske kontrolera sina känslor så man vet om man är kär eller inte.
mest en kul grej...? (känns barre bus)

2004-12-20 12:50
Tror man, sen tar det slut efter en månad efter det visat sig att man bara var nykär..

först måste man gå in i nykärtabbarna. sen kan man kanske kontrolera sina känslor så man vet om man är kär eller inte.

måste hålla med om d. man blir så kär att man TROR att man älskar en person å tycker att den e allt för en å att hela världen går under om d tar slut.. när d egentligen inte e en så big deal. eller, d blir väl vad man själv gör av saken ...

alltså kan man inte riktigt veta exakt när man älskar nån?..
too shy to shine
http://estailo.blogg.se
Skribent

2004-12-20 13:21
Varför ens diskutera en sådan sak som det inte finns något som helst svar på? Vissa påstår att de aldrig älskar, andra säger att de älskar alla... Det är individuellt och den enda som egentligen kan säga vad kärlek och älska är för dig är just du.

Vissa säger att kärlek enbart är en kemisk reaktion i hjärnan (vilket för övrigt är en parallell händelse till allt vi känner, tycker och gör men inte förklarar något), andra menar att kärlek är något övernaturligt och stort. Jag tror det finns lika många definitoner på kärlek som det finns människor.
"I've heard it all before; gangstas, pimps and whores<br> Quality is poor<br> A girl like me needs more" - Ms Dynamite

2004-12-20 17:50
om man kan säga att man älskar ost (för att ta ett exempel som jag dessutom tycker väldigt mycket om) så ska det väl inte va så överdrivet svårt att säga till en medmänniska att man älskar henne.. det där med att använda ordet för ofta så att det mister sin innebörd är ju visserligen lite känsligt men har man någon form av känsla själv så är det nog inget att oroa sig för..
vadå? jag dyster?

2004-12-20 18:58
Det finns dessutom faktiskt olika sätt att älska saker på. Jag älskar inte ost som jag älskar min syster, och älskar inte mina vänner som min pojkvän. Och som tidigare sagt är det individuellt.
STICKUP!<br>www.myspace.com/elsatisfaction

2004-12-20 22:35
alla kan älska,spelar ingen roll hur gammal man är...o man vet när man älskar någon.det känns.
folk e så rädda för att älska för att inte riskera att bli sårad...men vågar man inte ge av sig själv och älska så kan man inte vinna nåt heller.what goes around comes around..

jag tycker att det är värt risken.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-12-21 19:43

Jag tror att om man säjer att man älskar nån, så menar man att man skulle kunna göra vad som helst för den personen.. verkligen vad som helst.. så om du verkligen älskar den här tjejen, skulle du då tänka dej att kunna skära av din kuk för henne? Om man tänker så, vet man nog..