I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jobbiga sexdrömmar....

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2004-12-15 14:15

Jobbiga sexdrömmar....

Jag har nu under se senaste veckorna drömt riktigt heta sexdrömmar om min jobbkompis, vilket inte är så kul, då man vaknar upp bredvid sin sambo.... Min jobbkompis är en kille som är jämngammal med mig, och vi står varandra rätt nära, snackar mycket om våra respektive relationer, plus en massa annat strunt. Vi träffas ibland på fritiden, talar ibland i telefon, och sånt. Och visst har jag (tyvärr, tyvärr...) lekt med tanken på hur saker och ting skulle vara om vi skulle gå ett steg längre..... Saken är ändå den att jag älskar min egen kille, vår gemensamma vardag fungerar förvånansvärt bra, men dom har drömmarna har gjort att jag på nåt sätt öppnat ögonen. Dom känns så verkliga, det känns som om jag varit otrogen när jag vaknar, och jag känner mig skyldigt och smutsig både när jag träffar min kille och min jobbkompis, det känns som om det skulle stå skrivet i pannan på mig vad jag drömmer om på nätterna. Jag har inte berättat om det här åt nåndera, men min jobbkompis har märkt att nåt är konstigt, eftersom jag inte längre vill fika med honom o dyl..... helt enkelt pga att det känns så förvirrat. Nån som varit med om samma? Hur slutade det? VARFÖR DRÖMMER MAN SÅNT?????

*gizmo*