I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hjälp mig snälla! (känslor)

Övrigt - Vardagsfilosofi

2004-11-18 16:30

Hjälp mig snälla! (känslor)

Tja!
har ett stort problem, min tjej säger att hon henens känslor för mig har svalnat...hon käkar P-piller och hon säger att hon har känt så här i 2 veckor utan att säga till mig...och hon började med p-piller för 2 veckor sen kan det va dom som hra gjort att hon har tappat känslorna för mig..?
vet nån någon något "knep" som finns så man kan få tillbaka känslorna för en?

Tacksam för BRA svar..

"Tjackabajs.nu - knark är bajs, Håva in skiten!"

2004-11-18 16:36
be henne sluta med pillrena och se om det blir bättre på något sätt.

2004-11-18 16:51
damp_cdc P-1 : Tack för tipset..

MER hjälp mig!!

2004-11-18 16:54
Det är knappast pillerna som gjort det grabben. Säger hon att hon inte är kär i dig längre kan du nog inte göra så mkt, sry.
STICKUP!<br>www.myspace.com/elsatisfaction

2004-11-18 16:56
men man har sina dalar ibland. om ni har ett bra förhållande och kämpar för det hela lite så blir det nog bra.
I'm watchin all of ya because your game is so poor

2004-11-18 18:04
Fast p-piller kan påverka ens känslor väl?
Man kan ju bli mer aggressiv, minskad sexlust mm?

Låt henne få "andas" ut ett tag och sen så kan ni snacka känslor och sådant.

2004-11-18 19:13
Visst p-piller påverkar humöret men jag har svårt att tro att hon helt plötsligt skulle få för sig att hon inte är kär längre, nej det håller inte.
STICKUP!<br>www.myspace.com/elsatisfaction

2004-11-18 21:22
Precis samma problem här... Man ska passa sig med att pusha, prata och övertyga dem när de tar piller... Dem känner sig pressad, dålig humör och skeptisk till allt.

Bättre att inte ha så mycket kontakt under den tiden. Kan ju lätt säga dig att hon kommer ändra sig såfort perioden är över. Men det är tungt att höra massa skit från henne.

Resonerar allt snabbt.
Humörsvägningar, har hon pms den perioden så kan hon vräka sig massa ord som hon 1-3 timmar senare ångrar sig förfullt, dock kommer hon inte säga det tilll dig.
Glöm inte igår. Lev för idag. Be för imorgon.

2004-11-18 21:33
tycker även man får räkna med lite upp o ner i ett förhållande, man kan väl inte direkt räkna med att alltid känna sig lika förälskade. Men gör nåt kul tillsammans eller så , så kan det säkert bli en nytändning. eller så kanske det kan vara så att hon behöver få sakna dig lite.

2004-11-18 23:28
Har fått reda på lite nya grejjer...igår (onsdags kväll) så va hon med sin kusin som e hennes bästis och kollade på film med 2 killar...och när hennes kusin är nere i köket så passar dom 2 på att smeka varandra..(fy faaaan!!!)
allt detta har jag läst att hon har skrivit till sina kompisar på PA och hon har erkänt för jag har pratat med henne, så det är nog inte så att dom där känslorna har svalnat...

Vad gör man !?

Tack för alla BRA svar!!

2004-11-18 23:33
Kicka henne åt helvete..... om hon smeker eller blir smekt av andra snubbar va fan ska du me henne till? dumpa henne innan hon gör nåt värre.... hon har ju definitivt ingen respekt mot dig när hon sitter me en annan kille o håller på...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-11-18 23:37
Nile_city: Alltså mannen, dumpa henne om du redan inte har gjort det. Du kommer bara bli mer mentalt instabil till sist kommer du gräva så djup att det kommer ta ett bra tag att komma upp igen. Hoppas på det bästa för din skull.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-11-19 06:03
testa att ta ecstasy tillsammans.

2004-11-19 06:03
OBS. endast i syfte att komma varandra närmre.

2004-11-19 10:46
tacksam för alla svar!!! dom är till stor hjälp!!

2004-11-19 11:18
asså kan inte fatta att hon gjorde det...hon är inte en sånn person (tror man)..
har pratat med henne och hon lät precis som hon ångrade sig, skämdes så in i Helvete...ska försöka prata med henne idag, för ja vill ha svar på några saker till....

när man håller sin hand på killens inne lår. nästan vid k*ken då är det otrohet aiiight?

2004-11-19 11:23
oavsett om det kan definieras som otrohet eller inte så är det ju jävlit svinigt iaf...
What would macgyver do?

2004-11-19 12:31
nile - det är du själv som drar gränsen på vad otrohet är och vad du accepterar.
I'm watchin all of ya because your game is so poor

2004-11-19 13:46
jag hade skitit i om hon ångrar sig.... hon har fan gjort det redan.
sen om det e otrohet eller inte e skitsamma... hon ska väl fan inte tafsa på en annan snubbe när hon har pojkvän??
då kan du tafsa på andra brudar o se om hon håller käften.

2004-11-19 13:54
hmm, är inte depression en vanlig bieffekt av p-piller?
depression kan ju göra en människa apatisk, där med 'svalnade kännslor' osv.möjligheten finns att det är pillrerna.
det är däremot lite taskigt att säga"NEJ! dina kännslor har inte svalnat! det är p-pillren! sluta med dem!!! " precis som att säga att sdet är en omöjlighet att någons känslor gentiomot en skulle svalna :D

2004-11-19 17:49
nlile_city.

1. hon ver kar vara en komplett diotot, och ajg säger som resten, spara din energi till någon dom är värd den.

MEN, 2. jag blev helt konstig när jag käkade p-piller jag sa massa sjuka saker- och det hände samma sak med mej som med din tjej. och jag dumpade killen. men då fanns det liksom ingen anledning att äta dom längre. och när jag slutade ångrade jag att jag dumpat han. så det finns hopp.

2004-11-19 21:16
Var hård mot henne... Tjejer gillar tuffa och bestämda killar, tyvärr så är det så, oavsett om tjejer säger att det inte är så.

2004-11-20 00:22
hon käkar Follimin 28....nån anna som käkar samma? och vart med om samma saak?

2004-11-20 00:28
Fakta om Follimin 28
www.infomedica.se

Föresten varför tar hon dessa?

2004-11-20 00:45
hon gick till ungdomsmottagningen och dom erbjöd henne dom...jag vet faktiskt inte varför hon äter exakt dom

2004-11-20 02:05
Nile_city..men hur länge har ni hållt ihop

inte konstigt att nykärheten kanske går över

säg såhär till henne: du kan alltid hitta en ny va tillsammans med men vad gör du när nyförälselsen släpper? ska du gå visare o viare utan att hitta ro?

detta gäller dock om hon ändå har känslor fast inte lika DAMN-KADDA...BOOM-LIKE--WHOAAAA längre

de funkade för mig
Femme fatale

2004-11-20 11:13
vi har varit tillsammans i 8månader....

2004-11-20 13:46
Nile_City.

Efter 8 månader är det inte nyförälskelsen som har försvunnit, det är väl mer kärleken överhuvudtaget...

2004-11-22 19:00
jaa..jag vet inte... :(