I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

en liten fråga.. =)

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2004-10-11 00:03

en liten fråga.. =)

hejsan hoppsan.. har en liten tankeställare som jag har grubblat över ett tag.


När man är singel så tränar ju endel personer för att se bra ut för en själv.. o kanske för att det andra könet ska tycka att man är snygg och man kanske tränar för att få ragg. eller bara för att bli stark.

När man blir ihop med ngn så börjar man kanske slappa mer ,kolla på filmer äta skitmat osv=röra sig/träna mindre osv

så man kanske inte är lika kroppsligt snygg längre som man var då man var singel.För man har ju sitt på det torra... man behöver ju inte se bra ut för alla andra då man redan har pojkvän/flickvän.

Jag tränade mykke innan jag blev ihop med min flickvän och var bättre iform på den tiden. efter ett tag så började jag slappa mer växa till mig in i "toffelrollen" o gå upp lite mer pga man hör av den andra.. "jag bryr mig inte om, om du skulle bli tjock och du behöver inte träna för min skull.. du kan väl komma hit istället för att träna" ooosv.... ;)

jag har börjat igen med att träna o det känns riktigt härligt.. En av mina bästa kompisar har samma dilemma att han tränade mykke förut men det blir mest att slappa med bruden nuförtiden.

Nu är jag nyfiken på o höra hur ni hade det eller har det då ni sprang på gym o var vältränade och hur det sen gick då ni skaffade er en partner...


peace =)