I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

han dog idag.. : /

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2004-10-02 18:15

han dog idag.. : /

hm, behöver skriva av mig lite, hade en kompis, som jag gick 9 år med i skolan , fyran till studenten som gick bort idag..
fick veta det innan idag, blev en konstig känsla i magen som satt i länge..
grejen är att jag inte träffat honom på länge, typ ett år sedan, vi har träffats ibland och pratat och så, men inte mkt mer.
men i skolan snackade vi hela tiden, en riktigt bra kille var han..
men nu när han är borta börjar jag undra varför jag inte försökte ha kvar honom som en "nära kompis"..
antagligen tänker jag bara så för att han försvunnit nu, och det känns kanske annorlunda om några dagar..
men många ggr så tänkte jag ringa honom och höra hur allt var osv, men så blev det aldrig så, av olika anledningar...
man kan undra hur hans närmsta kompisar har det nu, jag tror inte jag skulle ha orkat, har varit ledsen idag, och tänk på hans föräldrar och syskon..shit, hur orkar man komma över något sånt?
behöver skriva det här, det kvittar om ingen skriver i tråden, detta är mest för min egen skull..