Tjejen ska vara oskuld?
Jag talar inte om religiösa värderingar. Rent allmänt, hur kommer det sig att det finns så många killar/män som vill att tjejen ska vara oskuld? Anledningen till att jag tänker på det här är att jag diskuterade det med min kusin. Hon är oskuld och killen som blivit förälskad i henne och som hon är förälskad i säger "I would love to be the one who takes your virginity". Hon blir smickrad av att bli kallad "pure" och blablabla. Först och främst kunde jag inte förstå hur hon kunde bli smickrad av en sån replik. Och sen... varför bry sig om att tjejen är oskuld? "Pure"? Är man ren när man är oskuld? Killen är kanadensare och dom bor båda där.
gatudiktare P21: Varför är det nasty? Fast jag snackar inte om en tjej som legat med två eller tvåhundra. Jag snackar om att män som är ute efter oskuldar.
Har också tänkt på det där, Vissa samlar ju på oskulder som andra samlar på trofér. finns ju dom som gång efter gång fortfarande påstår att dom är oskulder för att det ska "locka mer"..galet.
alltså, inte för att jag skulle döma någon jag hade sex med för att hon var oskuld, men sexet blir ju generellt bra mkt bättre om hon inte är det.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
gäller alltså one night stands, annars kvittar det ju eftersom man ändå "lär om" sej =)
Det handlar mer om att man inte vill ha en brud som legat med en kille som legat med hundra andra, och de hundra andra..bla bla bla bla..that shit is nasty med det konstiga resonemanget har ju alla på jorden legat med alla andra människor? man kan ju inte grena ut i flera steg...
men du lyssnar ju inte. alla har ju knullat med alla isåfall. räcker ju med att ha satt på en enda person då.
gatudiktare: du är oskuld själv förstår jag?
jag förstår hur du tänker gatudiktare, men dissar du en tjej om hon itne är oskuld? för jag tycker också att tanken på att killen som är i mig kan ha vart i lite vemsomhelst är lite nasty.
gatudiktare ja för aids smittar ju bara genom sex.. jag tror att det enbart handlar om dåligt självfötroende, man vill inte att tjejen ska kunna jämföra. välkommen till 2000-talet förresten!
ja är en sån som bara vill ha oskulda, inte för att jag är rädd om att ja har en liten osv, utan att om ja ska va intim med henne,, så ska det vara speciellt för henne också.. elr jag måste fortsätta tänka på ämnet, om varför jag bara kan vara med rena tjejer,, själv e jag inte ren så
maybe you might be more than just a one night lady<br>
utan att om ja ska va intim med henne,, så ska det vara speciellt för henne också.. haha, det kan inte vara speciellt för henne om det Inte är första gången? c'mon now.
min erfarenhet av killar som tycker att tjejer är äckliga om dom haft flera sexpartners är att dom är en av följande: 1) dom tycker av någon anledning inte att killar är äckliga i motsvarande sitution (speciellt inte dom själva) 2) dom är bittra för att dom aldrig får komma till
hm man kanske vill ha en oskuld för att man PERSONLIGEN känner sig lite utvald.. hon/han vill ha mej jag är den första, killar tänder väl på tanken att dem e den första som gör allt det där tillsammasn med henne.... eller så kanske man är svartsjuk av tanken på att den som man ligger med (o har känslor för i det här fallet..ser inget annan anledning at bli svartsjuk om de inte e känslor inblandade) har haft andra. men man ska inte noja för mycket. att kalla fol käckliga är väl orrätvist men ja kan också förstå att man inte vill at ens partmner har varit emd alla andra.. ur svartsjukt synvinkel =) sen är det ju större risk att en person som varit emd flera kan ha drabbats av en könssjukdom men kom igen snälla..den so mlegat med knske tolv tjejer har alltid skyddat sej o den som legat med en kanske blev påsatt av någon utan skydd o fick nån sjukdom det är hur man skyddar sig som är avgörande om hur "könssjukdomsbenägen" man r..inte antalet...
Femme fatale
gatudiktare: svamp är ingen könssjukdom
gatudiktare P21 Chilla man. Alla har väl levt liv innan man blir tillsammans med nån iaf när man kommer upp i åldrarna. Ska man då inte fa ha några erfarenheter eller? " oj förlåt att jag låg med min förra kille". vad är grejjen?
gatudiktare P21 Du verkar ju bara bitter och hata kvinnor i allmänhet.
gatudiktare P21 förlåt för allt jag sagt, var inte meningen att få er att tycka illa om er infektionskällare Vad menar du egentligen? Infektionskällare? Som sagt... det låter som nån' är bitter.
What it is, it is and what it ain't, it ain't
jag har aldrig "varit ute" efter oskulder.. men när allt kommer till kritan har det blivit så att alla jag varit med har varit oskulder... eller "alla" låter många, men de 4 jag varit med har jag varit den förste för.. tycker det har varit trevligt alla har varit snabblärda utom den första som jag också var oskuld med..
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.
orkar inte läsa, men neeej tack! helst vill jag ha en riktig jävla slampa som lugnat ner sig, men som är värsta ninjan i sängen pga all erfarenhet BITTE!
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
gatudiktare P21 vad jag skriver här har inget att göra med hur jag tycker alls, och hur jag tycker är orelevant - hur kan det vara orelevant vad du tycker om du debaterar om ämnet? tycker du att det e konstigt att folk ställer dig till svars för saker du har skrivit? det e liksom så debatter brukar gå till. Henkso P19 värsta ninjan i sängen -haha.. det e jag det!
blipp
Ninja - Fan va nice
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
jag tror det handlar mycket om att man vill känna sig speciell, att man gjort något som ingen annan fått, att man känner att man är den enda i världen klart det är speciellt
Superflajj. http://aakermans.wordpress.com
jag är oskuld... men, jag skulle ju helst se att tjejen jag gör de med första gången INTE är oskuld. de är la bättre att bara en är övernervös å inte vet hur man gör än att båda äre? sen detta med mödomshinnor och blod, såvida inte tjejen gått i ridskola som liten eller blitt av me den på annat sätt förstås...
kinky_jojje P17 du vet, det är inte direkt mycket blod.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
flaaajjest F17 hur mkt jag än försöker, så kan jag inte förstå vad som är så speciellt.
Det är ju lite som att sätta en "I was here" inristning på en splitterny parkbänk.
Alexslappet och just därför såg jag till att bli av med oskulden (fan vilket skumt uttryck egentligen. vad blir man av med?) utomlands, så att ingen kunde ta åt sej äran för att ha ristat in "I was here" på min splitternya parkbänk... :D
behave young scallywag!
"om de båda vore oskulda, skulle det vara rent och fräscht som fan" Så sex är smutsigt nu? Hör inte sånt där snack hemma på artonhundratalet jävla hedning... Spelar ingen roll hur många tjejen haft, så länge hon inte har några sjukdomar eller så spelar det ju ingen roll.
Oskulder är bra på det sättet: Tight Man är säker på att det är "fresh" där nere. Inga fix ideer om hur det ska vara.
Follow the dao, right about....NOW!
Fjong P19 utveckla?
Misery_Chick; asså, jag kan tänka mig att det finns folk som tänker så, som känner att dom har fått göra något som ingen annan fått och det är speciellt för dom. typ att dom två delar något som ingen annan gör med dom, det är bara deras.. elelr nåt, inte fan vet jag! kinky_jojje; det spelar ingen roll vem tjejen varit med innan, ni anpassar sexet efter varandra, allt är individuellt så erat sex blir ändå anpassat och bara erat efter ett tag, antingen om hon är oskuld eller haft sex med 30 pers. och nej, jag tror oskuldsboldet är en myt :)
Superflajj. http://aakermans.wordpress.com
flaaajjest F17 jo, jag har hört fok säga att de tycker så, men jag förstår verkligen inte. det är bara sex
Oskulder är bra på det sättet: Tight Man är säker på att det är "fresh" där nere. Inga fix ideer om hur det ska vara. hahaha klockrent skrivet fuzz p16, ingen slappfitta som fiser och, ingen jävla kondom som sabbar känslan, och inga jävla krav på 1 timme förspel med levande ljus och champange i jacuzzi, och inget jävla 3 timmars tantra sex med multippla orgasmer och andra helt overkliga påhitt. det är klart att om tjejen är oskuld och alldeles för spänd så får man ju inte ens in staken hur våldsam man än är
Jag är en tviiiiivelaktig figur
hallifax P61 finns det tjejer som vill ha sex med dig?
japp senast förra söndan efter kalas mohahahahahaha. och du missery chick jag skulle inte villa ha sex med dig, du är inte snygg nog
hallifax P61 det tar jag som en komplimang. tack halifax, jag skulle känna mig smutsig om mitt utseende tilltalade dig.
nej om jag skulle finna dej attraktiv (vilket jag inte gör) så skulle du vara lång, ren, fresh, blond, långa ben, stora brön, solbränd och ett utmejslat ansikte. Det är vad jag faller för, men visst kör hårt bejby
hallifax- kära du de finns tjejr som inte ens e trånga första gången o tjejer som är tajta trots att de har regelbunden sex... mycket elakt att gå på personangrepp.
Femme fatale
som Amar sa så har trånghet inte så mkt att göra med huruvida man är oskuld eller inte, det är snarare vissa muskler som bidrar med tighthet ju starkare de är.
Armar vadå personangrepp?? jag hajar inte vad du menar inte ett dyft
Kvinnor Börja träna!!!!!
hallifax- ditt personangrepp på misery_chick...väldans onödigt.. de där med trångheten va ju sämst träna? börja träna? va paratr du om nu då?
Femme fatale
Amar F16 tror han menar träna knipmusklerna. vilket är rätt kul eftersom han tydligen vill att tjejer ska vara som oskulder.
jag behöver inte träna mina =)
Femme fatale
men ja tror ja spar på detaljerna =)
Femme fatale
Amar F16 om man inte är 85 år och misstänker att man kommer råla ut för framfallm så behöver man knappast träna upp de musklerna
hmm nää ja skulle må bra av en träning som ger motsatt effekt fan
Femme fatale
Amar F16 hm, är du en såm där läskig cyborgkvinna som krossar valnötter med den eller?
Amar: föda barn har jag hört ska ge det? ;)