I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2004-03-14 22:07

Tjejer

Har ettt STORRTT problem...Tjejer skrämmer alltid iväg dom eller så har jag otttur:(
1.för några veckor sen så satt jag å tcentralen arg och upprörd efter att blivit muddrad..så sitter VÄRLDENS vackraste tjej mitt emot mig med sin kompis...jag tittar på henne lite då och då...så poff fastnar våra blickar tillsammans..hon ger mig vääärldens guligaste leende...jag är fortfarande arg och upprörd får inte till nåt leende står bara och glor hon blir rädd vänder sig fort om och går därifrån

2.
sitter på tåget..får blickar av en tjej kollar tillbaka Glömmer sätta på leendet hon blir rädd vågar inte kolla tillbaka

3.sitter på tåg ledsen som fan..en tjej sitter med sin pojkvän som halvsover hon är säkert 3 år äldre än mig...hon kollar som fan på mig ler mot mig..jag sitter där arg och ledsen...hon vänder sig bort och kollar inte på mig en enda gång igen

och det här är bara ett fåtal gånger av ALLA gånger det hänt

ALLTid när jag ska vara arg/upprörd/ledsen ska tjejer kolla på mig och jag sumpar alla mina chanser som en rökare fimpar sina ciggaretter

heelp!