I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sanna musikälskare?!

Övrigt - Vardagsfilosofi

2004-03-02 21:24

Sanna musikälskare?!

finns det någon där ute som känner som jag?! som älskare musiken på samma sätt?, som känner färger och obeskrivlig hype när dem tänder av musik?!, någon som känner att musik är det enda som man fungerar tillsammans med?... jag menar all musik!

2004-03-02 21:29
Tyvär är jag nog ej med så långt, ledsen!
Gillar: http://www.slagskottfilm.com/
Groupie

2004-03-03 00:14
Musik kan man älska över allt annat och musiken sviker en aldrig. Det är rätt skönt...

2004-03-03 00:44
mentative: haha helt sant!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-03-03 04:06
musik e underbart
ARE U READY FI DI ROAD

2004-03-03 04:21
säger som floppen ...

-AKIRA-:
"Dom som lyssnar på mainstream anser jag inte ha ork att hitta sin personlighet, utan tar helt blint, det som ges, till sig!"
->
what about dem som kanske tycker att just mainstreammusiken i sig är bra då? jag menar, det finns säkert såna som tycker ja rule och britney spears är bra?

2004-03-03 08:59
mentative

Hahahahahahahaha fyfan va sant :)

Jag skulle nog dö utan musik.. Fan va livet skulle va gråare asså.. Det är så jävla skönt att bara lyssna på musik som man verkligen gillar.. Och sen rysa till för att de är så grymt!
..

2004-03-03 16:54
Akkarim:
varför lyssnar du inte på musik?

2004-03-03 20:32
Akkarim:
uhm, key, låter iofs ur min synvinkel som musikälskare knepigt, men om det känns som så för dej vore det juh grovt fel att döma dig på nåt sätt för det.
men iaf - får du nån slags positiv upplevelse av att se på film då?

2004-03-03 21:23
true true, inte all musik, där drog jag i lite väl mycket.

2004-03-05 13:22
jag brukar hitta nått bra i de flesta musikstilarna...
har lite svårt för country o riktig hård hårdrock
men jag lyssnar nästan bara på hiphop o reggae
www.facebook.com/papmusik
www.p-a-p.se
www.facebook.com/menasmusic

2004-03-05 15:29
Jag vet inte, så länge det finns något element i vilket medie det än må vara som väcker känslor så känner jag "världens hype och färger", sen om det är tavlor (fast då är det nog mer världens hype och ljud!?!?!?) eller filmer eller musik eller weed så spelar det inte så stor roll, fast det förstås, det torde ju vara ganska bra känslor som väcks ifrån mediet i fråga, jag menar nog för att till och med något så schablonproducerat som pojkband och dylikt kan väcka känslor men jag tycker att det finns för mycket hat och ondska i världen för att jag också skall underkasta mig just dom känslorna, varför det ändå går bort.
"Du är en död sill"
Skivsamlare

2004-03-06 03:51
Det här med att inkonsekvent ogilla mainstream är något man växer ifrån tror jag. för två år sen lyssnade jag bara på indie hiphop, flummig jazzmusik och dub. just nu lyssnar jag nästan dygnet runt på Ash som är klart mainstream. Man tröttar kanske på det alternativa, vad vet jag? saken är den att pop musik kan vara riktigt bra också. det gör inte en persons musiksmak mindre bra, så att säga