I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-02-16 21:32

kärlek

okej... killen jag har vart kär i i ett halvår har gjort slut med sin tjej ( eller det var mest hon som gjorde slut) för två veckor sedan och vi har snackat lite sedan dess bara allmänt i telefon och sms och så.. frågan är.. hur ska jag förhålla mej nu.. passiv eller på? han verkar inte säskillt ledsen över tjejen så ja är lite rädd att om jag inte satsar så hittar han en annan.. han vet att jag är jätte kär i honom och så, och han har sagt att "om jag inte haft flickvän så" för nåra månader sen.. men det kan ju hända att han sa det för att ja var ledsen.. hjälp?

suck me sideways and kill me quiet

2004-02-16 22:02
Precis, du har inget o förlora :)

2004-02-16 22:43
Kör på vetja! Du har knappast nåt att förlora..sen får du gärna berätta hur det går.

2004-02-17 09:39
uppdatering.. med att han ska med mej å en kompis å fika imorron.. får se hur han verkar då..

2004-02-17 09:56
velour F15

Nu är han sårbar, nu är han svag. Det är nu eller aldrig du ska slå till och det med kraft. Han är ett vrak för tillfället...Hehehe
Levde mig in kanske lite för mycket där...
-=Lek med livet så leker livet=-

2004-02-17 11:40
velour F15

you go go go!
19

Din IQ beräknas vara 126 - 135. Detta motsvarar 96:e till 99:e percentilen, dvs 96% av befolkningen har en IQ mindre än eller lika med 126. 98% har en IQ mindre än eller lika med 135.

2004-02-17 11:59
john08 P19 haha...

iof d enda du kan förlora på.. e att bli sårad.. eftersom du e kär i honom.. o som du sa: "om jag inte haft flickvän så""men det kan ju hända att han sa det för att ja var ledsen."
så d e d enda.. riskerar du att bli sårad så.. tycker du borde tare lugnt o låta tiden visa vägen.. ni ska fika imorrn lr nåt.. tare lugnt.. act cool.. päjs..

2004-02-17 18:06
grejen är ju den att hgan vet ju att han kan få mej hur lätt som helst... och många tröttnar om dom vet att dom kan få en person. så isåfall skulle man spela svårflörtad så han inte tappar intresset (om han har nått) klurigt

2004-02-18 16:07
Mer igenomtänkt men mer felstavat inlägg

Efter att precis ha avslutat ett förhållande så blir det lätt att man tar första bästa för att få ett så kallat tröstförhållande.

Ett tröstförhållande är inte bara för dom som blivit dumpade.
Det är även för dom som är vana vid regelbundet sex och snusk samt närhet och bekräftelse.
Det finns en rad olika studier som bevisar att gå från ett förhållande och snabbt in i ett nytt väldigt ofta inte håller är på något seriöst hög nivå...

Sen vill man ju alltid ha det man inte kan få...

Så ånga in rakt in i nått utan koppla in handbromsen så det går lagom fort och han får en känsla av att veva in dig smidigt...

2004-02-19 17:16
gårdagens fika värsta floppen.. det var ju inte bara han och jag utan några andra av våra gemensamma kompisar som skulle med.. men då kommer han dragandes på nån tjej från hans klass...
dom två sitter å fnissar konstant å snackar nästan bara med varandra i en timme innan han ska dra på träning.. inte så lyckat..
funderar på om detta va nån slags hämd på att han vet att jag strulade med en annan kille förra veckan...
tror iof inte att dom två hade nått på g eller så för ja tror inte han är så elak att han skulle ta med henne dit i så fall..

2004-02-19 22:51
så nu när känslorna mola
du har ingenting att förlora
istället för bli kallad bitch å hora
tid för små flickor att bli stora
ta reda på vem du är

lyssna på den governor andy låten och gå sedan och hoppa på honom!

2004-02-19 23:30
du ska inte visa dej för intreserad då får du dissen.. så e de om en tjej är så mot mej.. säg att du vill ha en ny fika med han o ta me en kille o verka intreserad av killen du tar med...
mitt råd
Ni behöver sånna som mej. Ni behöver sånna som mej, så ni kan peka med era jävla fingrar o säga: Titta, där är elakingen

2004-02-19 23:57
lillegul-one P16

smart att försöka få killen man gillar att må dåligt för att den killen fick en själv att må dligt, tycker du inte?

2004-02-20 00:58
ääh, fan jag blir jäkligt less på allt skit om att spela svårflörtad. det fuckar fan med ens hjärna rejält..

men go girl.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-02-21 10:38
jag- vi kan väl ses nån dag?
han- det tycker jag verkligen. vi har en del att prata om tror ja..

detta låter ju inte alltför lyckat...

2004-02-21 10:56
velour F15

låter som en bra ide, ta ett snack med honom, så slipper du gå och undra sen
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2004-02-22 15:14
ja e rätt bra på å snacka klartext me folk.. d e mer vad han kommer säga som e problemet..

2004-03-01 20:21
oj shit ska typ ses i veckan å "prata" brr.. nervigt..

2004-03-01 21:30
Nej ni kan inte prata ut, då blir det ju ett slut på allt.
Nässla och spela spel, intriger...Kom igen nu inga seriösa snack det är ju rena Game Over och ett sätt att tvinga fram en lösning...det är inte roligt att höra om....

Ja jag har ett tråkigt liv och blir bara dissad så fort jag visar minsta intresse. Men spela spel kan därimot, slug som seriemördaren i seven ;)

2004-03-02 19:40
håller med DerHunt som FAN... det där med att spela svårflörtad gör snarare att man blir förbannad på personen i fråga efter ett tag...
-I'M WAVING AUTOMATIC GUNS AT NUNS

2004-03-02 20:08
jo, tala ut va ju hans förslag "vi lite å prata om tror ja" som han sa... så det är lika bra att få det överstökat.. ja har klippt mej så ja e iaf snygg i håret..haha.. förslag på vad jag ska göra om han dissar mej..? ja antar att vi ses på ett cafe.. på att ta det på ett cafe där man betalar efteråt.. så om han dissar mej så drar ja så e han kvar me noten ;) andra idéer?

2004-03-02 21:27
varför måste du straffa honom eller hur menar du...?
-I'M WAVING AUTOMATIC GUNS AT NUNS

2004-03-02 21:36
velour:
Ett straff hade ju inte jag slängt in i det läget, typ det sämsta och mest omogna du kan ta dej till.

Ang svårflörtadspel:
Så måste det ju vara det sämsta, visar tjejen att hon inte är intresserad vill man ju inte vara jobbig! Riktigt störigt, vem kom på det?

lillegul-one:
Varför tappar du intresse då? Skumt, är det thugigheten som tar över?
Gillar: http://www.slagskottfilm.com/

2004-03-07 13:28
okej... nu kommer det.. ja träffade honom igår.. vi fikade, pratade och så... men han sa inte ett ord om vad han ville att vi skulle "prata om" så när vi snackat om allt möjligt i typ 2 timmar så tog jag mod till mej och frågade honom vad han ville prata om.. sen va det pinsamt as länge.. hehe.. men vad han sa var typ att det inte var kört för mej.. men han ville inte ha en ny flickvänn just nu utan han ville fortsätta träffa mej och se hur det blev.. sånt kan man säga för att man inte vågar säga att man är dissad.. men ja tror han mena just vad han sa.. så nu får jag väl vänta.. som omväxling...

2004-03-07 23:42
haha ahhh lycka!!

Spelet fortsätter, se till nu att vara slug och alltid liga steget före... Detta kan bli roligt.

Är det okej om jag sätter upp några kameror?

2004-03-08 13:43
nu tänker jag ligga lågt och vägra ringa honom.. ja får typ låsa in mobilen eller nått.. det roliagste var att jag lite diskret på pekade att mitt motto "serisöst är värdelöst" även gällde förhållanden.. eftersom ja vet att han absolut inte vill ha nått seriöst med någon nu.. man måste vara taktisk..

2004-10-12 12:21
om han nu vet att du är jättekät i honom tror inte jag att du ska va på för mycket. han vet ju att om han vill ha dig så kan han få dig och det är inte alltid så bra.. var en bra vän till honom om han nu har blivit dumpad, men om du är på för mycket är det så lätt att det blir fel.. små oskyldiga flirtar, sånna man måste fundera över, är dock aldrig fel ;D lycka till peace
 Cara de "yo no fui"