I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljes] 1st technics 1210

Övrigt - Köp & Sälj

Rappare

2013-11-20 11:44

[Säljes] 1st technics 1210

bud!

pitchen är lite konstig! men annars fungerar den som den ska!

"jag har nått en punkt nu pallar inte med nån press, samma rutin dag in och ut börjar fan bli less, min medicin hiphop när det var som bäst,technics 1210 daily operations första press"LORDSINA
Poet

2013-11-20 16:15
...På vilket sätt är pitchen konstig? Vad sitter det för nål på? Har du kvar kartong, och finns locket kvar på spelaren?
Jag har ätit pannkaka!
Rappare

2013-11-21 09:36
nej det är bara spelaren som säljs, säljer nålen separat. pitchen följer inte de 8% om man säger så. den är ojämn :b
"jag har nått en punkt nu pallar inte med nån press, samma rutin dag in och ut börjar fan bli less, min medicin hiphop när det var som bäst,technics 1210 daily operations första press"LORDSINA
Poet

2013-11-21 11:43
Och locket...?
Jag har ätit pannkaka!
Rappare

2013-11-21 11:50
oj nej inget original lock men jag hade andra skit spelare innan jag fick tag i technics så jag använder locket från den gamla. den sitter inte fast på spelaren men den skyddar mot damm