Tjena. Här har jag lite grejer på både vinyl och cd som du kanske är intresserad av: Vinyl: Ordkrig - Svensk Hiphoprevolution 300:- Skick: Vg+ på både vinyl och omslag ( Tycker faktiskt att vinylen är i väldigt bra skick för att vara så gammal ) Gon* / Sabo - Stilpoäng / De E Ok 12 60:- Skick: Near mint på både vinyl och omslag Heli - Startklar Ep 50:- Skick: Vg+ på både vinyl och omslag Critical - En Varning 70:- Skick: Vg+ på omslag och mint på vinyl ( Aldrig spelad ) Crtical - Resejournalen 2XLP 200:- Skick: Mint på både vinyl och omslag ( Helt ny aldrig spelad Cd: Pst/Q - Pluras Majestatis 100:- ( Ny cd aldrig spelad ) BT - The Hype Is Real 100:- ( Ny cd aldrig spelad ) Shazaam - I Huvudet På John Landenfelt dubbelalbum 60:- Critical - Min Egen Väg 60:- ( Ny cd aldrig spelad ) Critical - En Varning 60:- ( Ny cd aldrig spelad Grizzly - Ursäkta Min Franska 70:- ( Ny cd bara genom spelad en gång ) Frakt för cd går på 30:- för postens paket annars är det på 12:- eller 14:- med vanligt kuvert. Frakt för vinyl går på 54:-, skickar det som " skicka lätt " som går att spåra eller 65:- med DHL. Men om du köper både vinyler och cd av mig så blir det naturligtvis samfrakt, så frakten ligger då fortfarande på 54:- ( Posten ) eller 65:- ( DHL ) Skicka ett meddelande till mig om intresse finns