I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljes] Michael Kors Klockan i Roséguld som Jay-Z rockar

Övrigt - Köp & Sälj

   

2013-06-18 12:02

[Säljes] Michael Kors Klockan i Roséguld som Jay-Z rockar






Jag läste att efter Jay-Z hade på sig den här Michael Kors Dylan klockan i roséguld så hade modellen blivit slutsåld i princip direkt.

Den drar till sig en del uppmärksamhet. Har fått ett par komplimanger för hur snygg den är. (Brudarna gillar den.)

Om du letar efter en klocka som ser ganska dyr ut (i förhållande till vad den kostar) så är den här för dig, det var därför jag personligen valde den. Polarna trodde i alla fall att den kostade mer än vad jag betalade för den.

Om du kollar runt så hittar du nog inte en mer prisvärd klocka som inte ser ut och känns som låg kvalité och inte så rejäl, utan känns ganska dyr och välgjord. Den här ser ut och känns som att den ska kosta minst dubbla, kanske till och med trippla mot nypriset jag köpte den för som var 2695 kr på klockmaster.

Den här är kanske den modellen som Michael Kors har skapat, som lätt ligger över i princip alla andra tidigare modeller. Den osar manlighet och stil.

Designen skulle jag säga är tidlös och klassisk - två ord som ofta nämns men det är inte så jäkla ofta de förtjänas att sägas om en klocka. Utseendet är väldigt smooth och elegant, men samtidigt sticker den ut.

Hur gammal den är:
Köpte klockan den 8 Mars i år.

Varför jag säljer den:
Vill skaffa alla marknadsföringspengar ja kan till mitt business.

* Den har visare som lyser i mörkret.
* Ett svar mjukt och skönt gummiarmband, som matchar roséguldet och lyfter fram uret
* Själva “klockhuvudet” är STORT och gjort av roséguld och 48 mm rostfritt stål
* Den är vattentät till 100 meter djup (jag har aldrig duschat med den eller haft den i vatten dock) 10 ATM - den klarar tryck till 80 meters djup i vatten
* Glaset är gjort av mineralglas som är ett reptåligt material som skyddar mot fula skador (samma som bland annat Breitling använder sig av) Det är dock INTE det hårdaste och mest tåliga glaset du kan ha, utan det är safirglas
* Det är en Chronograph och har alltså stoppur

Vad är Michael Kors?
Det som är unikt med Michael Kors är att han är en världskänd och prisad designer som skapar prisvärda lyxiga accessoarer. Hans accesoarer är också populära bland kändisar.

Jag köpte klockan ny på Klockmaster.se för 2695 kr.

Allriskförsäkring ingår som gäller till: 8 Mars, 2014
1 års Garanti ingår också som också gäller till: 8 Mars, 2014

Den kommer med orginalförpackningen, “handboken”, värdebeviset från Klockmaster och kvittot.

Jag tycker klockan ser verkligen bättre ut i verkligheten och bilderna jag tog med min kamera är inte helt rättvisa.

Vill du ha den så får du den för 1900kr eftersom den knappt är använd och är precis som ny, och jag bjuder på frakten. Om den inte skulle vara såld innan 23e Juni (på söndag) så har jag lovat att min vän ska få köpa den för 1500kr.

Om klockan inte är som du förväntar dig så ger jag dig 10 dagar att använda den, känna om den passar dig, och om du av någon anledning skulle vilja lämna tillbaks den så har du gott om tid för det.

Jag kommer skicka den till dig 1 dag efter att betalning är gjord, och alltså har du den 2-5 dagar efter köp.

Jag kör helst på vanlig banköverföring. Men om du har förslag på något annat är jag öppen för det såklart.