I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Bytes] Tatueringskit(komplett m. tillbehör) mot musikprylar

Övrigt - Köp & Sälj

2013-04-27 11:06

[Bytes] Tatueringskit(komplett m. tillbehör) mot musikprylar

Tjena! Funderar du på att byta hobby och sitter på någon slags sampler eller liknande hemmagrejer och kanske funderat på att lägga ner det. Nu har du ett guldläge att prova något nytt om du skulle vara sugen på att börja gadda hemma!

Jag e i princip intresserad av allt. Skivspelare+mixer. MPC/Maschine osv.

Värdet på mina grejer är nog runt 5-6000:- så det vore ju bra om man låg lite i samma nivå men maila mig så kan vi snacka.

För att reda upp missförstånd så e det inget sketet kina-kit jag har utan en bra ställbar maskin. En rotarymaskin från Stigma. Om ni vill kolla upp maskinen kolla på:

http://www.stigma-rotary-tattoo.com/index.php?option=com_content&view=article&id=95&Itemid=95
Modellen e alltså en Hyper V3 och ligger på 430 euro i nypris. Sen har jag en hel låda med färger(också bra kvalité) samt drygt hundra nålar i olika storlekar.

Men det e som sagt inga proffsgrejer folk kör med på studios(iaf inte de studios jag varit på) men riktigt bra om man vill testa hemma. Har använts rätt sparsamt.

Släng iväg ett mail så kan vi diskutera saken! Mvh Järntorget

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.