I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljes] Studioutrustning

Övrigt - Köp & Sälj

   
Producent

2013-03-21 19:08

[Säljes] Studioutrustning

Samtliga saker har stått i en rök- och kladdfri studio! Vissa saker har aldrig används och de saker som har används har skötts som om det vore curlade barn. Jag säljer nu av detta då jag inte har tid med sakerna och har inte haft det på väldigt länge. Därav är detta ett bra tillfälla att få tag på saker i väldigt bra skick då vissa av sakerna aldrig ens använts.

Tascam DM24 med både adat-expansion (8 kanaler I/O extra via adat) och firewire-expansion (24 I/O direkt i din DAW)
Hjärtat i studion! Väldigt bra skick, aldrig flyttad, inga defekter.


Nypris 2004: 39.900:- exkl. expansioner.
Mitt pris: 15.000:- inkl. expansioner.


Genelec 1031A Studiomonitorer
Väldigt fina och bra monitorer. Otroligt ärliga som, enligt mig, låter bättre än Genelecs 80- och 82-serier.
Finns skick, använt måttligt.


Mitt pris: 15.000:-

Sennheiser SKP 3000 Trådlös sändare.
Flitigt använd, fungerar bra och är i gott skick. Mer info om produkten finns på denna sidan:
http://www.ljusljudmusik.se/?page=shop/flypage&product_id=5894&category_id=d33ef9a1243ff5 a4b423a60eabc69ce4&mnuexp=2&show=info



Nypris: 15.400:- exkl. moms
Mitt pris: 5.000:-

UAD-1e Extreme med över 20st världsberömda effekter som inte belastar din dator! Den största versionen i UAD-1-serien. Har installerats men använts extremt sällan.


Nypris 2007: 19.000:-
Mitt pris: 10.000:-

OANVÄNDA SAKER
BUD PÅ SAMTLIGA OANVÄNDA SAKER!

TL Audio 5013 2ch EQ från Ivory-serien. Har enbart suttit i ett rackskåp men har aldrig ens varit inkopplad.


PRIS: BUD!


TL Audio 2ch kompressor från Ivory-serien. Sitter i ett rackskåp men aldrig kopplats in ens.



PRIS: BUD!


Liquid Mix 32!
Behövs det en förklaring på denna produkt?



PRIS: BUD!


Sakerna finns i Malmö. Samtlig utrustning kan skickas men ser helst att de stora sakerna hämtas. Köparen står för frakt.

Eller 55.000:- för allt och då ingår det en jävla massa sladdar!

MPC 2500, Akai S900, Roland JV 1080 in the basement!
Boom bap lives!