I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljes] (Säljes) 2 st Iphone 4, 16gb och Nikon D3100

Övrigt - Köp & Sälj

   

2013-01-23 00:32

[Säljes] (Säljes) 2 st Iphone 4, 16gb och Nikon D3100

Jag kollar om folk är intresserade här först innan jag lägger ut på blocket.

Förbered er för Wall Of Text.

Jag har:
2 st iPhone 4.
Minne: 16 gb (båda)
Färg: Svart (båda)
iOS: 5.1 på ena och 6.0.1 på den andra.
Skick: 4.5/5 (lite små repor) inget sprucket glas eller något sådant.
Funkar de? De funkar utmärkt, den ena har jag använt i ca 6 månader och den andra användes i 3-4 månader innan den lämnades in för reparation (kunde bara prata i högtalare) men den fixades och har sedan dess legat i en låda.

De är ärliga men jag har ärvt de av mina syskon som uppgraderat sina mobiler och donerat de till mej för mina studier som apputvecklare.

Varför vill jag sälja? Jag använde som sagt den ena (hade jailbreakat den) men så smart som jag var så uppgraderade jag den till iOS 6.0.1 och det försvann. Det som hände därefter var att den låste sig till sin operatör (3) och man kan antingen låsa upp för 350 kr via 3 eller ca 700 i olika iphoneverkstäder. Den andra som jag inte använde var inte jailbreakad utan låg bara i min låda och var låst till 3.

Summering: 2 fräscha, välfungerande iPhones men de är operatörslåsta till 3.

Så till kameran: Jag köpte den när expert ramla omkull för nästan ett år sen och har kvitto på den. köpte den runt 4000 fast fick med en massa grejer som väska, 32 gigs minne, samt ett tamron 18-200 objektiv.

Jag har:
1 st Nikon D3100.
Minne: 32 gb
Färg: Svart
Skick: 4.5/5 (standardobjektivet som följer med har en seg lins)
Tillbehör: Väska, laddare, kartong, grej som hjälper mot soljus.

Varför vill jag sälja? Jag köpte kameran i en tid då jag var arbetslös och tänkte att ja skulle börja göra små enkla musikvideos, tester till filmscener osv men det vart inte av och den har sammanlagt använts vid MAX 5-6 tillfällen! Om du vill göra enkla videos, enkla musikvideos så är detta något för dej! Jag vill sälja den för att jag knappt använder den. Någon därute kanske har mer användning för den. Den filmar i full hd och de blir nice kvalite. Kan man sin grej med ljussättning, redigering osv så är detta ett måste om du vill göra videos.

Ni kan googla men jag rekommenderar helst att ni youtubar och ser själva vad den kan åstadkomma! Nikon D3100.

Då kommer vi till priset och detaljer:
1. Jag skickar inte grejerna.
2. Om det blir affär, blir det i Stockholm och ingen annanstans.
3. Om du verkligen är intresserad av dessa så är kontanter som gäller. (Inga byten)
4. Kontakta mig bara om du vill köpa! (bilder osv behövs inte skickas, jag garanterar att alla grejer fungerar till 100% och är fräscha)

Pris för Iphones: 1 st 1800 kr eller båda för 3500 kr. (går inte ner i pris och inga byten)

Pris för Nikon D3100: Med tanke på att jag hostade upp 4000 så vill jag ha just 4000 för den. (går inte ner i pris och inga byten) Varför? för att i dagsläget skulle du inte hitta en sån kamera med dessa tillbehör för det priset.

Tack för mig.