I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljes] SHERLOCK MADE TO MEASURE 2LP SÄLJES!!!!!

Övrigt - Köp & Sälj

   

2013-01-11 11:12

[Säljes] SHERLOCK MADE TO MEASURE 2LP SÄLJES!!!!!

Säljer ett ex av Sherlock - Made To Measure 2LP. Jag ska försöka beskriva skicket så gott jag kan. Intrycket av skicket är ju alltid en subjektiv fråga, och alla definierar inte gradering av skivor på samma sätt, men jag ska försöka ge en så ärlig bild som möjligt. Jag kan maila bilder om så önskas.

Omslaget skulle jag säga är mellan VG och VG+, men mer åt VG+. Ett fint omslag med ytterst små skavanker. Skivorna är också mellan VG och VG+. De har ytliga repor, men inget som påverkar ljudet. Jag har nyss lyssnat igenom hela plattan och den låter mycket bra. Jag har en Technics 1210 med Ortofon Elektronål om det har någon betydelse. Det är en repa i början på sida C på ca 7-8 mm som lämnar ifrån sig ett litet knäpp de första 40 sekunderna på första låten. Men det är inget jag stör mig på när jag lyssnar på den.

Jag har sett skivan gå för mellan 1500-3000 kronor på Discogs, beroende på skicket givetvis.
Jag är medveten om att det är en mycket svårhittad platta och det tar mig emot att sälja denna svenska hiphop-klassiker, men nöden har ingen lag.

Jag vill ha 1500 kronor för den, men lägger ut den till högstbjudande!! För eventuella oklarheter, ställ gärna frågor. Skivan befinner sig i centrala Göteborg. Jag skickar den gärna om köparen betalar frakten.

Endast seriösa köpare/budgivare tack. Övriga tråkiga kommentarer slipper jag helst. Jag tar endast emot bud genom PM.

Tack för er uppmärksamhet!

(Inlägget ändrat av m-s 2013-01-11 11:13:09)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.