I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljes] Stationär dator, riktigt shysst pris!!

Övrigt - Köp & Sälj

   

2012-06-05 22:02

[Säljes] Stationär dator, riktigt shysst pris!!

Tja, jag har inte plats i mitt rum för en stationär dator längre.. men jag hoppas någon är intresserad av att ta hand om en maskin som har tagit mig genom tiden, så hennes liv slipper avslutas på vinden eller dylikt..

Kan inte mycket om datorer men, den är ihop byggd för 3 kanske 4 år sedan och hade då i stort sett de bästa prylarna som gick att köpa för en normal kassa (10k).

Är inte mycket för att spela heller men den klarar av det mesta förutom de nyaste superspelen. Har en 1,6 tb stor hårddisc är i stort sett det jag kan säga atm.

Men om någon är sugen på att köpa datorn och vill ha mer info kan jag se till att det fås fram!

Skärm, mus, och tangentbord skickas med som en bonus.


1500kr, så är den din.. ligger ett windows 7 home premium på den nu men kan installera något annat om så önskas, då jag endå ska formatera om den innan nästa person ska ta över datorn!

(inga tekniska saker görs av mig, har en expert till bror så oroa er inte för att det ska bli gjort av någon amatör)

Peace!!

Bilder etc kan jag fixa med!

http://www.saraclothing.se/