I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljes] Kläder

Övrigt - Köp & Sälj

   

2012-06-05 08:43

[Säljes] Kläder

Har lite kläder att beckna, tyvärr ingen fläshig kamera så jag ber om ursäkt för bildkvaliteten. Köparen står för frakt och förskottsbetalning till mitt bankkonto. Kan även ses i Helsingborg om du hellre vill betala kontant. Vid snabb affär slänger jag in lite godis, vet inte exakt vad men har någon överbliven fitted cap och lite GoodWood-liknande halsband och sånt smått och gott. Hör av dig till pawsofthepanda (at) gmail (punkt) com om du vill köpa något för jag loggar in här ganska sällan. Först till kvarn!

Baseball/Football/Varsityjacka från Imperious. Black on black med svart tyg och svarta skinnärmar (ej animaliskt) med patchar. Nyskick! Storlek XL. PRIS: 500 SEK


Windbreaker från Addict. Limited Edition - Design av Swifty/SwiftCamo för Addict. Fint skick! Storlek L. PRIS: 500 SEK


Jeans i Loosefit-modell från Royal Blue's vintagedivision RB Vintage. Mycket fint skick! Storlek 36Wx32L. Grå denim, fett med fresh! PRIS: 300 SEK