I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljes] Korg Microkorg & Kaoss Pad 3

Övrigt - Köp & Sälj

   

2012-05-27 06:42

[Säljes] Korg Microkorg & Kaoss Pad 3

Dags att sälja av lite leksaker för att göra plats för nytt!

Microkorgen har funkat utmärkt som midiklaviatur den tiden jag har använt den. Fortfarande väldigt fin, skulle nog säga nyskick! Fungerar även utmärkt som livesynth om det är intressant. Skickar självklart med samtliga tillbehör.

Min Kaoss Pad 3 har jag inte använt så jättemycket. Mest när jag lekt runt med alla effekter, så inget som helst slitage på den. Ett minus är dock att minneskortet jag fick med fungerade inte i den. Det är nu använt till annat så jag kan inte skicka med något sådant. Men vad kostar ett nytt, 150kr?

Priset för dessa är 2500kr styck, men kan tänka mig att släppa dom för 4500 vid köp av båda samtidigt. Då jag inte har originalkartonger kvar så ser jag helst att vi möts upp i Stockholm. Vilken dag/tid som helst passar för mig!

Jag är inte jätteaktiv på whoa längre, men kommer kolla in i denna tråden då och då. Annars når ni mig enklast på "pontus-perssonhotmailcom"