I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Bytes] Akai MPC2000 (defekt) bytes mot...vad har du?

Övrigt - Köp & Sälj

   

2012-04-19 17:28

[Bytes] Akai MPC2000 (defekt) bytes mot...vad har du?

Jag har postat om den här saken förr, men nu försöker jag igen med ett enklare erbjudande.

Såhär ligger det till: Jag har en MPC2000 som inte fungerar. Antagligen nåt småfel i grunden. Den fryser sig efter start (ibland säger den att disketten inte kan läsas, men andra gånger laddar den operativsystemet och kommer till huvudskärmen innan den fryser sig). Kan vara dålig diskettenhet eller nåt, jag vet inte, men eftersom den kommer så pass långt innan den fryser sig kan man nog anta att den går att laga. Reparatörer vet jag finns hos GMG service, som håller till i Västra Frölunda och Bromma. Jag skulle gå dit själv, men det är så långt bort, så jag byter eller säljer den hellre.
Förutom ful diskettenhet och några döda pixlar i displayen (den kan ändå läsas, men den går att byta om det är störande) är den i fint kosmetiskt skick.

Så...har någon någonting med värde på nånstans omkring 2500kr (prylar, pengar, jag är öppen för förslag) att byta den mot?

Finns i Storvik (Sandvikens kommun, Gävleborgs län), men kan postas.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.