I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Bytes] Native Instruments Machine bytes mot MPC

Övrigt - Köp & Sälj

2011-12-04 15:09

[Bytes] Native Instruments Machine bytes mot MPC

Jag har en Maschine, men har svårt att använda mig av något annat än logic när jag använder datorn. därför tänkte jag kolla om det är någon som sitter på, och vill byta en MPC, antingen MPC 500 med lite pengar emellan såvida den inte är uppgraderad eller nånting som trissar upp priset, eller en MPC 1000. Har kartong och alla saker som följde med vid köp till Maschinen också! Någon?

2011-12-04 15:16
kan tillägga att jag är öppen för att byta den mot något annat också.
Producent

2011-12-04 16:06
pris om du säljer den? o vilken av dom e det du säljer? finns juh en större o en mindre...
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2011-12-04 17:27
iom att jag använt den allt som allt kanske 20 timmar, och har kvar plasten på displayerna och den i övrigt är i väldigt bra skick säljer jag den för 3700, nypris 5280 från thomann. det är den större modellen, inte mikron, som jag har.

köpte den i december förra året, vet inte om jag har kvitto då jag beställde den från thomann, men det kan nog lösas om det skulle vara viktigt för köparen!

2011-12-07 09:15
upp mä daj

2012-01-13 18:09
hade potentiell köpare men så blev det inte, upp igen! även intresserad av synthar och dylikt!