I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljes] Kläder: Edwin, LRG, Fillet Inc.

Övrigt - Köp & Sälj

   
Moderator

2011-11-24 22:22

[Säljes] Kläder: Edwin, LRG, Fillet Inc.

Jag städade och hittade lite kläder som inte längre används och tänkte prova lyckan att sälja iväg dem här. Alla kläderna är använda ett fåtal gånger om inget annat står, men i väldigt, väldigt fint skick.

Bilderna är inget vidare, men ni får en uppfattning av vad det är för plagg det handlar om i alla fall. Är någon sugen så kan jag självklart fixa fler och bättre bilder.





Edwin jeans. Modellen är den klassiska ED-47. Raw, ekologisk bomull med grön selvage. Använda några gånger men i fin fint skick. Storlek: 34/34 (ganska stora i storleken).

320:-





LRG skjorta. Storlek: Large.

200:-





Klassisk flanellskjorta från Fillet Inc. (Sheltas eget märke om jag kommer ihåg rätt). Storlek: Large (känns mer som en medium).

200:-

Inga priser är satta i sten så kom gärna med bud. Jag skickar över hela Sverige till en fraktkostnad på 40:-

"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_