I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Köpes] Köpes Magic kort

Övrigt - Köp & Sälj

2011-10-30 23:49

[Köpes] Köpes Magic kort

Hej, ni som har gamla magicsamlingar i garderoben och inte pallar sälja detta, så köper jag det kilovis för 40kr per kilo. Detta motsvarar ungefär 600kort.
Obs, köper endast av er som slutade spela spelet ungefär runt år 2003. Har redan kort från serierna över 2003.

Skicka ett PM till mig så kan vi diskutera detta närmare.
Finns i stockholm.

Gifted Rebels And Funky Fresh Individuals Tagging to Impress And Rock the possible situations Today. Aka GRAFFITI ART
Moderator

2011-10-31 10:52
Jag har en hög från 2001, men 40 spänn kilot känns ovärt. Speciellt med tanke på vilka supersällsynta monster jag äger. Är du sugen på att bara köpa "land"-kort så kanske jag kan plocka ut dessa, men det kommer inte bli ett kilo :)
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_

2011-10-31 12:40
hur mycket kort pratar vi om här? har själv tusentals kort liggandes. Man brukar sälja av kilovis för runt 50lappen när det kommer till osorterade kort. Med tanke på vilken kopiös mängd tid det tar att sortera ut och sen värdera korten så...
Gifted Rebels And Funky Fresh Individuals Tagging to Impress And Rock the possible situations Today. Aka GRAFFITI ART
Producent

2011-10-31 13:40
vart "brukar" man göra det?

2011-10-31 15:05
tradera, blocket osv

2011-10-31 20:39
innan någon går på Gawr's sneaky bizznizz så kan de ju sortera ut korten som är lite mer värda och slänga iväg de på exempelvis svenskamagic.com

orkar man slänga in sina kort där så kan ni nog få MINST 400 kr istället för 40kr kilot om det är "osorterat" ur en normal samling. (alltså inte bara skitcommons/land etc)

men vill man slippa sortera ut sina bra kort så kan man ju sälja de till Gawr för några öre istället för nån 50lapp eller så.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.