I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljes] 2st Technics 1200mk2

Övrigt - Köp & Sälj

   
Producent

2011-08-01 19:29

[Säljes] 2st Technics 1200mk2



Båda är i bra skick! Den till höger på bilden är i väldigt fint skick, Den vänstra är i bra, men inte lika fint skick. Allt funkar som de ska på båda skivspelarna. Den till höger är bara lite nyare. Sitter Ortofon OM pickuper på båda. Nålarna skiljer sig dock. En sfärisk Pro-S nål och en elliptisk 5E nål. På vänster skivspelare har jag satt dit Led lampa istället för den lilla glödlampan. Mycket snyggt! Höger spelare har fortfarande fungerande original lampa.

De finns i centrala Örebro om du vill komma och kika o pröva! Ser helst att de hämtas här, då de är svåra att packa. Men det går att lösa om du är beredd att betala för frakten. Billigast är väl bussgods, 225kr per skivspelare.

Jag säljer båda skivspelarna för 5500kr med pickuperna såklart. Kan tänka mig sälja de var och en också. Men då är det 3500kr för den till höger på bild och 2500kr för den till vänster.

//geniusenis