I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljes] Mikrofon - Neuman TLM 103 & Ljudkort - Apogee Duet

Övrigt - Köp & Sälj

   

2011-06-20 21:05

[Säljes] Mikrofon - Neuman TLM 103 & Ljudkort - Apogee Duet

Mikrofon - Neumann TLM 103 Studio-Set

Kritikerfavoriten!
Det klassiska Neumannsoundet är standard i studiovärlden sedan 30-talet. TLM 103 är den perfekta stormembrans kondensatormikrofonen för alla professionella och semi-professionella som vill använda det bästa i ljudkvalité till en begränsad budget. Pris i förhållande till prestanda är fantastiskt. En av världens mest sålda studiomikrofoner och alldeles lysande på sång och tal. En av de riktigt, riktigt stora innovationerna de sista 15 åren inom musikindustrin. Nickel färgad.
Inklusive elastisk upphängare.


Eftersom jag bara har använt mikrofonen i 2 veckor är den nästan helt ny,
har varit nerpackat sedan och förvarats i studio-lådan.
Lite synd för en sådan pärla och bara ligga där & det är därför jag nu säljer den

Nypris 8995-SEK
Mitt pris 6500-SEK!!!



Ljudkort - Apogee Duet, Portabelt audiointerface


Ett exklusivt & portabelt audiointerface med oöverträffad ljudkvalité!
Med ingångar för gitarrer, keyboards och mikrofoner - alla med superb, äkta Apogeekvalitét - är Duet det perfekta ljudkortet för dig som använder Apple-datorer.
Den smarta multifunktionskontrollratten är assignbar till ett flertal olika parametrar och förenklar radikalt handhavandet.
Duet är det första tvåkanaliga ljudkortet som har kontrollfunktioner inbyggda direkt i Apple’s Logic Pro, Soundtrack Pro och GarageBand. För alla andra audioapplikationer har Apogee utvecklat den medföljande mjukvaran Maestro som stöder alla Core Audio-kompatibla programvaror.

Samma sak gäller med ljudkortet, använt i 2 veckor sedan varit nerpackat.

Nypris 3995-SEK
Mitt pris 2500SEK



Jag bor i Helsingborg, Skåne. Så att bor ni nära blir det perfekt.
Men kan även skicka prylarna utan problem, den som köper står då för frakten.


Om ni är intresserade så kan ni alltid nå mig på:
[email protected]