I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljes] [säljes] 3 st tattueringsmaskiner billigt

Övrigt - Köp & Sälj

2010-11-21 23:16

[Säljes] [säljes] 3 st tattueringsmaskiner billigt

tjena har en ny gadd maskin så jag tänkte sälja mina!
det är 3 stycken som jag säljer för 1500 kr .
Den ena är inställd till shader (skuggning) och den andra till linjer. men jag kan köra både och med båda det går lika bra,
den tredje har jag inte ställt in på ett tag då jag inte använder den så mycket men samma gäller där! finns i stockholm.

Mannen tror att han väljer kvinnan, men det är nästan alltid tvärtom. Det är kvinnan som väljer den man som skall välja henne.

2010-11-22 01:58
Och eftersom du säljer dom för 1500:- så antar jag att det är kvalité på maskinerna och att dom inte är någon kina massproduktion som du kan köpa för 99:- styck på tradera? :)
You don't know what you got, until you lose it.

2010-11-22 13:50
Dom har funkat galant för mig. Kan visa bilder på gaddningar jag gjort med dem. Sen får du ju dom att låta som riktigt bra,dyra maskiner men man ska nästan vara glad om man får tag i en maskin för 1500 . Nu får man 3st behöver cashen fort.
Mannen tror att han väljer kvinnan, men det är nästan alltid tvärtom. Det är kvinnan som väljer den man som skall välja henne.

2010-11-22 13:58
Dom har funkat galant för mig. Kan visa bilder på gaddningar jag gjort med dem. Sen får du ju dom att låta som riktigt bra,dyra maskiner men man ska nästan vara glad om man får tag i en maskin för 1500 . Nu får man 3st behöver cashen fort.

2010-11-22 15:35
Du missuppfattade nog det jag skrev..

Men langa en bild på maskinerna så får jag ta en titt på vad det är för några :)
You don't know what you got, until you lose it.

2010-11-23 17:04
yes man tar bild på dem hemma

2010-11-25 12:37
Släng upp en bild här istället, är också intresserad.
Hej

2010-12-03 12:25
okej jag fixar bilderna ikväll!!!!!:)

2010-12-07 11:52
Jag har bilderna på min iphone jag kan mmsa dem medans för jag vet inte hyr man lägger upp dem här !Messa mig om nu vill se bilder:) 0708839141
Skivsamlare

2010-12-07 16:07
Du kan maila bilderna till dig själv från iPhonen om du tycker det är krångligt att föra över dom i iTunes. =)
 http://www.kulturkompaniet.nu/