I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljes] Streetwear till barn från New York till Salu.

Övrigt - Köp & Sälj

   

2010-09-03 14:57

[Säljes] Streetwear till barn från New York till Salu.

Jag och min sambo trodde att vi skulle få en flicka, men när vi väl dubbelkollade så var det tydligen en pojke i magen.
Så planen att alla flick kläderna vi köpte i New York när vi var där och besökte i Juni sprack. Alla kläder är helt och hållet nya och helt oanvända. Vi hann dock dra bort lite etticketter på vissa då vi var i princip stensäkra på att det var en tjej.

Med tanke på denna mixup som hänt oss redan en gång så vill jag vänta med att sätta dit priser och storlek ännu då jag vill vänta tills jag fött bebisen (November).
Så hittills lägger jag upp en "sneakpeak" på min blogg.
Och efter att bebisen kommit till världen dyker det upp mer detaljerade uppgifter.
Det kommer bli en auktion, vi kommer sätta ett "Lägsta pris" och sedan får alla som visat intresse vara med och buda.

Priserna kommer aldrig ens komma i närheten av vad man skulle ta för dessa kläder i Sverige, och det svider en aning att ens sälja dem.

Det är märken som Rocawear, BabyPhat, Mecca, Eckö, Coogi, Paul Frank m.m
Så ska du eller känner du någon som ska ha barn (en flicka) så klicka in dig och kika lite.

Here I go...

Besök http://missymissmoi.blogg.se/2010/september/20100903-sneakpeak.html

/DLR