I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljes] chippat nintendo wii (använt 5 gånger i julas)

Övrigt - Köp & Sälj

2010-08-19 16:20

[Säljes] chippat nintendo wii (använt 5 gånger i julas)

Hej!
1 st konsoll.
2st vanliga kontroller.
alla wii sports tillbehör.
3 orginal spel.
chippat med det bästa chippet på marknaden (1000:-)
½ packet med dvd skivor från högkvalitets märket verbatim. (ny pris runt 450:-)
& förståss alla kablar och sånt.

mitt utgångs pris :2600:-
prutbart såklart!

PM'a om det är något ni undrar
/Måns

2010-08-20 22:18
snart är de dags för kyla & då kan man ju inte sneakerfreaka, åka bräda eller vara ute!
upp!

2010-08-22 21:39
upp!

2010-08-24 17:03
vilka spel då?
what is a.m.b?
Producent

2010-08-24 18:21
vilket chip?

2010-08-24 19:51
faktiskt inga höjdar spel.
om ni vill så ingår massa brända spel.
ingen aning vilket chip då jag lämnade in det & spenderade mina pengar på de som verkade vara absolut bäst!
/M

Producent

2010-08-24 22:50
2 - Detta får inte säljas eller köpas
- Varor som har åldersgräns i handeln (exempelvis alkohol, cigaretter o.dyl.), eller kräver licens (exempelvis vapen).
- Läkemedel / mediciner, naturläkemedel och liknande. P.g.a. att vi inte kan hålla koll på vad som är receptbelagt och inte.
- Husdjur. Eftersom vi inte kan garantera att djur inte far illa och att allt är i sin ordning vid djurhandel tillåter vi inte sådant på whoa.
- Stöldgods.
- Illegalt material (exempelvis piratkopierat material).

2010-08-24 23:06
En chippad låda är väl inte olagligt? Finns ju många annonser på blocket/tradera där folk säljer dessa tjänster, och inte bara privatpersoner, utan även företag och liknande.

Meeeeeen jag kan ju såklart ha väldigt fel.
Folks personliga upplevelser brukar oftast resultera i att bli en form utav deras generella sanningar.

2010-08-28 10:41
är ni intresserade så får ni PM'a.
Spelen som ingår är:
mario cart, harrypotter, wii sports & highschool musical (där de ingår en mick).
bytar du in spelen kan du nog få loss 500/600 spänn skulle jag tro men är ej säker.
men i & med att de är chippat så lär ni inte ha ngn användning för dessa spel så jag kan sälja dom & dra ner priset pga det.
intresserad? PM'A!!

Admin

2010-08-28 11:37
missbruk

En chippad konsol är laglig, men man får inte sälja de piratkopierade spelen via whoa då de är olagliga.

//Jonas - moderator
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.