I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljes] [Säljes] MicrokorgXL, Satiomobil, Midikeyboard, Maschine

Övrigt - Köp & Sälj

   

2010-06-16 03:08

[Säljes] [Säljes] MicrokorgXL, Satiomobil, Midikeyboard, Maschine

Jag behöver pengar snabbt och måste därför sälja mina finaste ägodelar!!

Microkorg XL: Grymt skön synth som är liten och smidig. Läs mer på korgs hemsida för mer info.
Färg: Svart
Skick: 10/10
Pris: 4000 kr - 3700 kr snabbaffär
Kommer med gigbag, vocoder, manual, installationscd, adapter.

Sony ericsson satio: Grym mobil 12.1 megapixel kamera, 8gb minne.
Färg: Svart
Skick 10/10
Pris: 3000 kr - 2500 kr vid snabbaffär
Kommer med alla tillbehör som hörlurar, extra ploppar, laddare, lådan, manualer osv(allt kommer med)

Midikeyboard Edirol PCR-300: Ett grymt keyboard med en massa spakar, pads osv funkar utmärkt att köra i FL, Reason och alla andra mjukvaruprogram.
Färg: Svart
Skick: 10/10
Pris: 1500 kr - 1200 kr vid snabbaffär
Kommer med alla tillbehör som usb kabel, låda, manualer, installationscdn osv osv

Maschine från Native Instruments: Ett MÅSTE i studion! Detta monster har mer än 15000 ljud och är enkel att arbeta med. Kolla in videos på youtube för att se hur den funkar.
Färg: Svart
Skick: 10/10
Pris: 3500 kr - 3000 kr vid snabbaffär
Kommer med alla tillbehör kartong, usb kabel, installationscdn, manualer osv osv
(mitt serienummer är låst och jag kan därför inte använda den. Man kan köpa serienummer eller kanske cracka) därför säljer jag den billigt.

Grejerna finns i Stockholm och har hanterats skötsamt, inga prylar har repor osv. Jag skickar inte grejerna isåfall blir det dyrare och köparen betalar frakten. Ni kan PM:a vid intresse!

Hare bäst!