I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes/Bytes:Boss BR-600

Övrigt - Köp & Sälj

   

2010-04-26 15:25

Säljes/Bytes:Boss BR-600

Säljer eller byter min digitala portastudio, en Boss BR-600, med anledning av att jag nu använder min dator till att spela in på! Den är bra för den som vill kunna spela in på resor och dylikt, då den är väldigt slimmad och portabel. Den har många praktiska funktioner, såsom en hög med olika gitarr, bas och rösteffekter (som man kan ändra på efter tycke själv), gitarr/bas-input som gör att du kan spela och höra basen direkt i portan, utan att koppla gitarren/basen till en högtalare först! finns ett antal olika recensioner på nätet, försökte hitta någon opartisk där dom inte sålde, men nöjde mig med denna: http://www.musiciansfriend.com/document/Boss/BR-600?doc_id=100151

jag tänker mig ett pris runt 2000, kan gå ner mer vid snabb affär! om ni skulle ha ett ljudkort (som fungerar till mac), något djrelaterat, eller ett ps3/xbox360, så är jag intresserad av ett byte!

(Inlägget flyttat av PenDragon 2010-04-26 17:12:52)