I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljes] Skor,Kepsar,Jeans,Tröjor och T-shirts

Övrigt - Köp & Sälj

   

2010-04-17 13:53

[Säljes] Skor,Kepsar,Jeans,Tröjor och T-shirts

Jag ska snart flytta och beslutade att rensa ur garderoben lite innan det bär av, lättare packning är alltid att uppskatta när man hivar lådor högt och lågt utan hiss.

Det är ett par Nike skor, limiterade från Kina. Två kepsar också köpta i Kina plus en 10 Deep keps. Sen är det en Kilo Goods tröja och en Mecca Tröja. Vi har även ett par Volcom byxor och ett par Pace byxor. Kolla bilder och närmare beskrivning nedan. Sen är det en Circa, en Matix och en Billabong T-shirt.

Tre grymma kepsar
10 Deep kepsen är Storlek 7 5/8.
De andra två har inte samma system men jag uppskattar de till 7 3/8
Pris: 150kr/styck

Kilo Goods tröja fram
Kilo Goods tröja bak
Tröjan är knappt använd och har storlek XL. Hållaren i dragkedjan är lite trasig men den funkar alldeles utmärkt att stänga och öppna. Sen så ser man ändå inte den när den är uppdragen.
Pris: 200kr

Mecca tröja
Tröjan är använd två gånger, den var för liten redan när jag köpte den men har alltid velat kunna använda den. Skit snygg mörk grön färg med ljus blå insida på luva och i detaljerna.
Pris: 200kr

Volcom Jeans bak
Volcom Jeans fram
Grymma jeans med coola bakfickor, knappt använda. Storlek W31 L30
Pris: 150kr

Pace Jeans bak
Pace Jeans fram
Snygga jeans,knappt använda. Storlek W32 L36
Pris: 150kr

Matix t-shirt
Grå snygg shirt med schysst enkelt tryck. Storlek M
Pris: 100kr

Circa T-shirt
Brun T-shirt. Storlek M
Pris: 100kr

Billabong T-shirt
Mörk Grå T-shirt. Storlek M
Pris: 80kr

Nike Skor
Köpta i en officiell provkollektionsbutik i Kina, alla skor var limiterad till några enstaka par.
Storlek 43-44.
Pris: 300kr

Allting kan skickas, eller så kan man möta upp mig i Karlskrona, men förhoppningsvis bor ingen av er i denna tråkiga stad. Jag skickar varorna samma dag som pengarna kommer in på mitt konto, posten är ca 30m från min lägenhet så det ska inte vara några problem. Frakt tillkommer beroende på vad och hur mycket ni köper.

Skulle det vara några frågor så är det bara skicka PM eller skriva i tråden.

Mvh: Viktor