I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Märkes Pikeér säljes (Fjällräven, Fred perry, Polo sport, Gucci etc..)

Övrigt - Köp & Sälj

   

2010-03-12 14:38

Märkes Pikeér säljes (Fjällräven, Fred perry, Polo sport, Gucci etc..)

Rotade längst in i garderoben och hittade ett lager med pikeér jag tänkte bli av med. Allt från oanvänt till bättre begagnad(med tillhörande pris såklart)

Allt kan behöva en tvätt då det legat och chillat bra länge i mörkret...Detta görs självklart om ni vill det.



Översta raden: Vit Fjällräven piké size XS (sitter som en S). Använd, så 200:- e rimligt.
Vit Guccipike size S. Aldrig använd, köpt under något deliriumhybris på Birger Christensen i Köpenhamn för 2000 dkk. Inga lappar kvar då jag var övertygad om att den skulle slitas med hälsan men så var inte fallet tydligen. 500:- känns som ett bra pris.

Mittenraden: blå/vit Polo sport. size L. Aldrig använd, beställd från nätet så storleken e jävligt american, dvs ganska bred och snarare en liten M...Vill inte lura någon. 200:-
Mörkbrun Diesel, size M. Sitter därefter. Använd ett par gånger så 200:-

Understa raden: 1 röd och en plommonblålila Fjällräven size S. Använda båda två, den röda har nån deofläck. Går säkert bort i en tvätt. 150:- /st.

Beige Fred perry med blå logga, size M. Använd så 150:-

Alla e såklart i mycket bra skick, inga skavanker jag inte nämnt.

Köp fler så får ni bättre pris.
Frakt ingår såklart.

Mvh A